Gå til innhold
Hundesonen.no

N UCh Chevy's Kahroma - Roma - Tervueren

trevi

Recommended Posts

• 4 weeks later...

"Liten" oppdatering:

Roma ble stilt på Haugesund og Omegn Hundeklubbs utstilling 24.05.2008,

der fikk hun sitt siste Cert og kan nå titulere seg som Norsk Utstillingschampion. :P

Stooooolt mor :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Liten" oppdatering:

Roma ble stilt på Haugesund og Omegn Hundeklubbs utstilling 24.05.2008,

der fikk hun sitt siste Cert og kan nå titulere seg som Norsk Utstillingschampion. ;)

Stooooolt mor :hmm:

Gratulerer så mye ;) Det var veldig velfortjent! Fineste jenta :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Da var det virkelig på tide med noen nye bilder av "mor sjøl": Roma...

hun har vært nedrøytet i flere måneder nå, og sett skikkelig stusselig ut... Gid den hunden kunne beholde pelsen sin mer enn et par mnd.. :ahappy:

Nå er hun på vei opp igjen, så nå kan jeg legge ut et par nye bilder :angry:

roma281208-1.jpg

roma281208-2.jpg

og så et BEVIS på at Roma kniper godt igjen for å sette inn løpetiden på et tidspunkt som egentlig ikke passer meg... :

roma_knip.jpg

Og så et av de to rare:

roma_gigi_281208-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så et BEVIS på at Roma kniper godt igjen for å sette inn løpetiden på et tidspunkt som egentlig ikke passer meg... :

roma_knip.jpg

Hahaha, skitbra :ahappy: Og er jo ikke malleroma mere jo :cheer:

Skal bli så spennede med valpisene, jeg gleeeder meg til valpebesøk! (Tervvalper er nesten enda penere enn grønnisvalper, selv om jeg kommer til å hardnakket benekte at jeg noensinne har sagt dette hehe). Pen er hun tante Brum :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, skitbra :) Og er jo ikke malleroma mere jo :P

Skal bli så spennede med valpisene, jeg gleeeder meg til valpebesøk! (Tervvalper er nesten enda penere enn grønnisvalper, selv om jeg kommer til å hardnakket benekte at jeg noensinne har sagt dette hehe). Pen er hun tante Brum :)

Tante Brum takker, og ønsker deg og Luno hjertelig velkommen på valpebesøk når den tid kommer ;)

Tante Brum skal huske uttalelsen din, og vise deg disse vakre tervvalpene.

Tante Brum ønsker nok også at en av disse skal få dele hus med Luno :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, skitbra :) Og er jo ikke malleroma mere jo :P

Skal bli så spennede med valpisene, jeg gleeeder meg til valpebesøk! (Tervvalper er nesten enda penere enn grønnisvalper, selv om jeg kommer til å hardnakket benekte at jeg noensinne har sagt dette hehe). Pen er hun tante Brum :)

Tervvalper slår alle valper langt ned i støvlene. Men gønnisvalper kan få lov å komme på en annen plass ;)

Si i fra om du trenger å teste løpetid. Har en grisegutt som gjerne stiller nesen til disposisjon, for "lillesøster". *æsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tervvalper slår alle valper langt ned i støvlene. Men gønnisvalper kan få lov å komme på en annen plass :)

Si i fra om du trenger å teste løpetid. Har en grisegutt som gjerne stiller nesen til disposisjon, for "lillesøster". *æsj*

Hehe, ikke noe problem å se om hun har løpetid. :) Når det har gåt en ukes tid ut i løpetiden tar jeg blodprøve for å finne best mulig paringstidspunkt.... Da er det bare å finne et fly, og så er vi off ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...