Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsdrops - "kan virke avførende"

Ingvild

Recommended Posts

Jeg begynner mildt sagt å bli forkjøla, og mens jeg sitter og kjeder meg ser jeg ned på posene med Doc og Bentasil som ligger her. Og på begge står det at de "kan virke avførende ved stort inntak"...... Jaha--? Hva vil stort inntak si?

Eller med andre ord... Er det dumt å ete to poser Bentasil og en pose Doc på en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mneh, jeg har spist fornuftig mat utenom halsdrops i dag også. Men det er vondt å svelge flytende væske og ordentlig mat. Halsdrops derimot, glir ned på to og et halvt sekund. Det er fare for at jeg eter meg mett på det, nesten. Men jeg bør kanskje spare resten til i morra eller noe, det merker jeg jo nesten også, uten at jeg skal utdype noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer da jeg var skikkelig dårlig i halsen og nesten holdt på dø av smerte så var det en dag det var verre enn verst. Da klarte jeg å hive i meg 3 og en halv pose Doc uten at jeg merket noenting til de derre "bivirkningene" :wub: Og utenom Doc'en så var det bare vann jeg fikk i meg. Var som du sa Ingvild, vondt å svelge både væske og mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeh..de er virkelig avførende.. :wub: Kjeda meg på jobb en dag jeg jobbet alene på Narvesen og proppet i meg en hel pose med Doc og en sånn Lackerol... ikke smart...spesiellt ikke fordi jeg var helt alene i butikken og måtte ringe på securitas for å gå på do :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...