Gå til innhold
Hundesonen.no

Transport fra Tønsberg/Vestfold til NKK Bergen

Line_

Recommended Posts

Heisann!

Vet ikke om dette er rette stedet å legge denne tråden, men moderator får bare flytte den hvis det er feil :icon_redface:

jeg vet det er en stund til, men begynner å lete etter kjøre allerede nå, for ikke å stresse når det nermer seg.

Men er det noen fra Tønsberg/Vestfold som kjører til Bergen denne helgen? Jeg har sted å bo, men vil helt unngå å ta tog da dette kommer opp i 1000-1500 kr.

Jeg skal ikke ha med hund, og tar ikke så mye plass selv. :)

Håper det er noen som drar opp på fredagen som kunne hatt plass til meg :)

Hilsen Line

[email protected]

(send mail eller PM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får snakke med Tuppetroll :P Har prøvd å overtale henne til å komme på NKK Bergen i god tid nå :P

Eller hva sier du, frøken Tuppelur?! :P

Når ble Tuppetroll til Tuppelur? :o Jeg tror rett og slett ikke jeg tør å kjøre til Bergen :P Jeg har aldri turt å kjøre gjennom Oslo en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene, JEG finner fram i Bergen.. Hvor er NKK utstillingen henn forresten? kun vært på BSBK før!

Line; Kunne du gitt meg info om tog, kommer mest sannsynlig til og ta det, om ingen har plass til meg å 1/2 hunder da :rolleyes: His ikke får mamma kjøre meg, IGJEN :rolleyes: Da er det kanskje plass Line :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen Hallo!? det er jo bare å følge skiltingen der det står Bergen jo, hele veien! Hehe! Så *POFF* så er du der... Ikke så vanskelig :P Bergen er ikke så veldig stor :P

Haha - det er ikke det at jeg ikke finner frem da, mer det at jeg er en skikkelig pyse når det gjelder store motorveier og feltskifter og sånt :o Også er det ganske mye inni meg som hyler ut at det er galskap å kjøre fra Tønsberg til Bergen for en ren rød :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - det er ikke det at jeg ikke finner frem da, mer det at jeg er en skikkelig pyse når det gjelder store motorveier og feltskifter og sånt :P Også er det ganske mye inni meg som hyler ut at det er galskap å kjøre fra Tønsberg til Bergen for en ren rød :P

:P Motorvei?!?!?! :o Dere har bedre og større motorveier i hele Vestfold enn vi har i Bergen!! *ler så eg griner* Ka ska eg si då!? :P (ja jeg vet dialekt... hehe) Reise over fjell og daler til Bø i Telemark for en rød?! Du reiser nå iallefall og stiller for en spesialdommer *hehe* Motorvei du liksom... :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene, JEG finner fram i Bergen.. Hvor er NKK utstillingen henn forresten? kun vært på BSBK før!

Line; Kunne du gitt meg info om tog, kommer mest sannsynlig til og ta det, om ingen har plass til meg å 1/2 hunder da :rolleyes: His ikke får mamma kjøre meg, IGJEN :rolleyes: Da er det kanskje plass Line :P

Gå inn på nsb.no der er tog osv. Bare søk på fra Porsgrunn (er det der du bor?) til bergen, så kommer det opp alternativer :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...