Gå til innhold
Hundesonen.no

Transport fra Tønsberg/Vestfold til NKK Bergen

Line_

Recommended Posts

Heisann!

Vet ikke om dette er rette stedet å legge denne tråden, men moderator får bare flytte den hvis det er feil :icon_redface:

jeg vet det er en stund til, men begynner å lete etter kjøre allerede nå, for ikke å stresse når det nermer seg.

Men er det noen fra Tønsberg/Vestfold som kjører til Bergen denne helgen? Jeg har sted å bo, men vil helt unngå å ta tog da dette kommer opp i 1000-1500 kr.

Jeg skal ikke ha med hund, og tar ikke så mye plass selv. :)

Håper det er noen som drar opp på fredagen som kunne hatt plass til meg :)

Hilsen Line

[email protected]

(send mail eller PM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får snakke med Tuppetroll :P Har prøvd å overtale henne til å komme på NKK Bergen i god tid nå :P

Eller hva sier du, frøken Tuppelur?! :P

Når ble Tuppetroll til Tuppelur? :o Jeg tror rett og slett ikke jeg tør å kjøre til Bergen :P Jeg har aldri turt å kjøre gjennom Oslo en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene, JEG finner fram i Bergen.. Hvor er NKK utstillingen henn forresten? kun vært på BSBK før!

Line; Kunne du gitt meg info om tog, kommer mest sannsynlig til og ta det, om ingen har plass til meg å 1/2 hunder da :rolleyes: His ikke får mamma kjøre meg, IGJEN :rolleyes: Da er det kanskje plass Line :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen Hallo!? det er jo bare å følge skiltingen der det står Bergen jo, hele veien! Hehe! Så *POFF* så er du der... Ikke så vanskelig :P Bergen er ikke så veldig stor :P

Haha - det er ikke det at jeg ikke finner frem da, mer det at jeg er en skikkelig pyse når det gjelder store motorveier og feltskifter og sånt :o Også er det ganske mye inni meg som hyler ut at det er galskap å kjøre fra Tønsberg til Bergen for en ren rød :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - det er ikke det at jeg ikke finner frem da, mer det at jeg er en skikkelig pyse når det gjelder store motorveier og feltskifter og sånt :P Også er det ganske mye inni meg som hyler ut at det er galskap å kjøre fra Tønsberg til Bergen for en ren rød :P

:P Motorvei?!?!?! :o Dere har bedre og større motorveier i hele Vestfold enn vi har i Bergen!! *ler så eg griner* Ka ska eg si då!? :P (ja jeg vet dialekt... hehe) Reise over fjell og daler til Bø i Telemark for en rød?! Du reiser nå iallefall og stiller for en spesialdommer *hehe* Motorvei du liksom... :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene, JEG finner fram i Bergen.. Hvor er NKK utstillingen henn forresten? kun vært på BSBK før!

Line; Kunne du gitt meg info om tog, kommer mest sannsynlig til og ta det, om ingen har plass til meg å 1/2 hunder da :rolleyes: His ikke får mamma kjøre meg, IGJEN :rolleyes: Da er det kanskje plass Line :P

Gå inn på nsb.no der er tog osv. Bare søk på fra Porsgrunn (er det der du bor?) til bergen, så kommer det opp alternativer :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...