Gå til innhold
Hundesonen.no

Transport fra Tønsberg/Vestfold til NKK Bergen

Line_

Recommended Posts

Skrevet

Heisann!

Vet ikke om dette er rette stedet å legge denne tråden, men moderator får bare flytte den hvis det er feil :icon_redface:

jeg vet det er en stund til, men begynner å lete etter kjøre allerede nå, for ikke å stresse når det nermer seg.

Men er det noen fra Tønsberg/Vestfold som kjører til Bergen denne helgen? Jeg har sted å bo, men vil helt unngå å ta tog da dette kommer opp i 1000-1500 kr.

Jeg skal ikke ha med hund, og tar ikke så mye plass selv. :)

Håper det er noen som drar opp på fredagen som kunne hatt plass til meg :)

Hilsen Line

[email protected]

(send mail eller PM)

Skrevet

Du får snakke med Tuppetroll :P Har prøvd å overtale henne til å komme på NKK Bergen i god tid nå :o

Eller hva sier du, frøken Tuppelur?! :P

Skrevet

Du får snakke med Tuppetroll :P Har prøvd å overtale henne til å komme på NKK Bergen i god tid nå :P

Eller hva sier du, frøken Tuppelur?! :P

Når ble Tuppetroll til Tuppelur? :o Jeg tror rett og slett ikke jeg tør å kjøre til Bergen :P Jeg har aldri turt å kjøre gjennom Oslo en gang :P

Skrevet

Jamen Hallo!? det er jo bare å følge skiltingen der det står Bergen jo, hele veien! Hehe! Så *POFF* så er du der... Ikke så vanskelig :o Bergen er ikke så veldig stor :P

Skrevet

Når ble Tuppetroll til Tuppelur? :P Jeg tror rett og slett ikke jeg tør å kjøre til Bergen :P Jeg har aldri turt å kjøre gjennom Oslo en gang :o

Om jeg klarer bo midt i tjukkeste østlandsskogen og finne fram så klarer du hvert fall finne Bergen altså :P Bare beine veien jo.

Skrevet

Helene, JEG finner fram i Bergen.. Hvor er NKK utstillingen henn forresten? kun vært på BSBK før!

Line; Kunne du gitt meg info om tog, kommer mest sannsynlig til og ta det, om ingen har plass til meg å 1/2 hunder da :rolleyes: His ikke får mamma kjøre meg, IGJEN :rolleyes: Da er det kanskje plass Line :o

Skrevet

Jamen Hallo!? det er jo bare å følge skiltingen der det står Bergen jo, hele veien! Hehe! Så *POFF* så er du der... Ikke så vanskelig :P Bergen er ikke så veldig stor :P

Haha - det er ikke det at jeg ikke finner frem da, mer det at jeg er en skikkelig pyse når det gjelder store motorveier og feltskifter og sånt :o Også er det ganske mye inni meg som hyler ut at det er galskap å kjøre fra Tønsberg til Bergen for en ren rød :P

Skrevet

Haha - det er ikke det at jeg ikke finner frem da, mer det at jeg er en skikkelig pyse når det gjelder store motorveier og feltskifter og sånt :P Også er det ganske mye inni meg som hyler ut at det er galskap å kjøre fra Tønsberg til Bergen for en ren rød :P

:P Motorvei?!?!?! :o Dere har bedre og større motorveier i hele Vestfold enn vi har i Bergen!! *ler så eg griner* Ka ska eg si då!? :P (ja jeg vet dialekt... hehe) Reise over fjell og daler til Bø i Telemark for en rød?! Du reiser nå iallefall og stiller for en spesialdommer *hehe* Motorvei du liksom... :P:P:P

Skrevet

Helene, JEG finner fram i Bergen.. Hvor er NKK utstillingen henn forresten? kun vært på BSBK før!

Line; Kunne du gitt meg info om tog, kommer mest sannsynlig til og ta det, om ingen har plass til meg å 1/2 hunder da :rolleyes: His ikke får mamma kjøre meg, IGJEN :rolleyes: Da er det kanskje plass Line :P

Gå inn på nsb.no der er tog osv. Bare søk på fra Porsgrunn (er det der du bor?) til bergen, så kommer det opp alternativer :o

Skrevet

Hvor er BSBK da? Skriv gjerne ned en adresse slik at jeg kan søke på gule sider :o

Bergen Racketsenter, ligger i Fjellsdalen, ved siden av Bøneshallen og Fjellsdalen Skole. Da har du litt å søke på :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...