-ingrid Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Heei! Har tenkt å kjøpe meg to ørkenrotte jenter, men så vil jeg gjerne få litt tips eller fakta Navne forslag er også noe jeg trenger, den ene skal hete Iris, men den andre vet jeg ikke, men gjerne noe som passer til Iris da Tuusen takk for alt av svar Klemmer fra Ingrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Navne forslag: Iris og Yri Iris og Ester Iris og Isi Iris og Ice Iris og Isa Iris og Uni Iris og Ymi Iris og Yni Iris og Yvy Det var mine navne forslag, min favoritt av dem er vell...hmmm Iris og Isi tror jeg... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverami Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 hei Ørkenrotter er koselig dyr. tips: Akvarie ikke gitterbur! Masse spon så dem for lage tunneler Esker og dassruller = LEK!! Ha to! Men av samme kjønn Kjøp chinchillasand og sett ned en skål av og til. Så dem får vaske pelsen sin! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ingrid Skrevet 1. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Tuusen takk Fine navn og bra fakta Klem Ingrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2006 Gi beskjed når du har fått og hvilket navn og slikt da Gjærne bildet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2006 skal prøve å komme med litt flere tips enn de som allerede er nevnt. ha netting over akvariet, og la det være litt høyt. Øreknrotter kan hoppe ganske høyt! Ikke la akvariet stå på bakken, der "blåser" det mer. Ikke legg inn ting i plastikk, da dette gnages fort i stykker. Legg inn små grener med bark på, og bytt de ut igjen når barken er spist av. Du kan gjerne fange litt insekter til de om du gidder, det er de glad i, og det er en viktig proteinkilde! Jeg skal ha to ørkenrotter etter jul. Har bare navn til den ene, Hippie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ingrid Skrevet 27. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2006 Hei! Tusen takk Men kan man bruke et bur som er bare plast der sprinklene skulle hvert? Har et sånt skjønner du.. God jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2006 det vil fungere utrolig dårlig. Det meste i plast gnages i stykker på 1-2-3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 22. April 2007 Rapporter Share Skrevet 22. April 2007 Du får kjøpt bur med gitter rundt hele (også i bunn) Dette er dem som jober i dyrbutikken klar over at du må ha om du skal ha dem i bur. (burde hvertfall vite det) Anbefaler deg å ha det i ett akvarie. Kan ta ett bilde til deg når jeg skal på jobb i morra. Der har vi våre i glass bur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Du får kjøpt bur med gitter rundt hele (også i bunn) Dette er dem som jober i dyrbutikken klar over at du må ha om du skal ha dem i bur. (burde hvertfall vite det) Anbefaler deg å ha det i ett akvarie. Kan ta ett bilde til deg når jeg skal på jobb i morra. Der har vi våre i glass bur. Men vis du skal ha et bur med bare gitter så må man vel ha en tre kasse eller noe rundt nedre del av buret slik at ikke sponet går rett igjennom. Eks, vet det var dårlig laget, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar