Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Andebu valpeshow!

Line_

Recommended Posts

Stilte to valper fra mitt oppdrett, og

Kingwanas Duna O'Kande ble BIM

og Kingwanas Dinari ble BIR og BIG-3 (13 m i gruppa)

Dinari fikk følgende kritikk:

Meget lovende ung herre. Fint hode og uttrykk. Meget velvinklet og velkroppet. Fin overlinje og prop. Rasetypiske og effektive bevegelser fra alle sider. Mgt god pels og temp. Viser seg med stor selvtillitt og sjarm.

Duna sin var ikke stort dårligere, og dommeren kom til og med bort etterpå for å kommentere hvor godt hun likte dem begge... Slikt lever man lenge på! Synd det ikke var samme dommeren som bedømte gruppa :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne og ?

Tipper det er meg Line sikter til, i og med at hun har gratulert meg i bloggen alt :)

Som Trevi skrev - Ace tok BIR & BIG 3 i dag, som sin finish i valpeshowringen ;) 6 påmeldte i rasen og 12 i gruppa :P

Kritikken: "8 mnd feminin tispevalp m/ett godt uttrykk. Mørke, vakre øyne. Utmerket hals og overlinje. Enda noe lett i kroppen. Tilstrekkelig vinklet frem, godt bak. Beveger seg med frie, rasetypiske bevegelser. Noe usikker i gem. Velvist og viser seg hele tiden."

Usikker i gemyttet = trakk seg litt mot meg når dommer skulle kjenne på bakparten. Hun nusset dommeren i ansiktet like etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...