Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultatene fra Trondheim Hundefestival

Bee

Recommended Posts

Skrevet

Var inne å tittet på eldste hunden vår på dogweb for å se om hvilke resultater som har kommet inn på henne og der ser jeg at resultatet hennes fra Trondheim Hundefestival enda ikke er lagt inn. Utstillingen var i august, så det er jo litt rart at de ennå ikke er lagt inn og nå er det snart årsskifte... Sjekket for sikkerhetskyld min venns Risen og hennes resulateter hadde heller ikke kommet inn.

Hva med dere andre?

Skrevet

Det tar ofte veeeeldig lang tid at resultatene for utstillinger som ikke er arrangert av NKK kommer inn, jeg venter også på resultater, blant annet for 1.oktober, men de kommer etterhvert :)

Skrevet

Det tar ofte veeeeldig lang tid at resultatene for utstillinger som ikke er arrangert av NKK kommer inn, jeg venter også på resultater, blant annet for 1.oktober, men de kommer etterhvert :)

Andre reultater har hittil kommet etter maks to mnd, så det er nok de arrangerende klubbene som er litt trege her :)

Skrevet

Andre reultater har hittil kommet etter maks to mnd, så det er nok de arrangerende klubbene som er litt trege her :)

Hvorfor spør du da når du vet svaret? :)

Skrevet

Hvorfor spør du da når du vet svaret? :D

vel, kanskje for å høre om det har skjedd en feil eller at det er slik hos dere andre også...:D

Skrevet

Blir litt trådkupping dette da, men... Tilgi meg, Bee!

Jeg venter på samtlige resultater fra september og til nå... Fremdeles ikke et eneste resultat registrert på snuppa. Blir liksom ikke virkelig før jeg ser det "på trykk".

Hvor lang tid pleier det somregel å ta lang tid med NKK-resultatene forresten? Utolmodig .. :D

Skrevet

har lagt merke til at ting går ekstremt treigt og det blir mye feil når en viss person står som kontaktperson...

Skrevet

Blir litt trådkupping dette da, men... Tilgi meg, Bee!

Jeg venter på samtlige resultater fra september og til nå... Fremdeles ikke et eneste resultat registrert på snuppa. Blir liksom ikke virkelig før jeg ser det "på trykk".

Tilgir da vel deg for det :D Har det gått bra med dere i høst eller, foruten Nord Junior vinner? Du må være såååå stolt!! Gratulerer. (Bare sånn for å komme enda litt off topic he he)

Skrevet

Jeg har også reagert på at det har tatt tid, men det gikk jo ikke bra der uansett, så det er ikke så nøye :rolleyes: Men spesialen vi hadde dagen etter har ligget der inne i evigheter, så det er klubben som er treig, eller den som er ansvarlig..

Guest cavkooik
Skrevet

For cavalierer mangler resultater fra Hundefestivalen og Steinkjerutstillinga. Synes det har gått ganske lang tid.

Men det lå resultat fra Letohallen 28. oktober der nå. MEN! Hvorfor er ikke den ene hunden min med på resultatlista?? :D Han ble da stilt (jeg gjorde det selv, så det vet jeg!!), og kritikken har jeg. Riktignok fikk han nytt nummer fordi jeg i utgangspunktet ikke fikk startnummer til han, :D men de andre som fikk nytt nummer står da der. Selv om resultatet ikke er noe å skryte av, så skal det jo stå der. Den andre hunden min, som forøvrig fikk et forferdelig resultat, står der. Kunne de ikke heller glemt han da??? :D

Hvem skal jeg eventuelt klage til - dersom jeg gidder?? NKK eller Dobermannklubben?

Skrevet

I løpet av formiddagen i dag har det ramla inn en hel del resultater på Dogweb, blant annet fra Hundefestivalen :)

Caroline: Hvis du har mye å sjekke så kan du jo sende meg ei liste. Da har jeg en god unnskyldning til å ikke lese fysikk :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...