tm100021 Skrevet 21. November 2006 Rapporter Share Skrevet 21. November 2006 Jeg har bursdag 9 desember, men blir med, skal ikke noe egentlig den dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 21. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2006 mange som ikke kan første helgen i Desember.. Noen andre forslag da? noe som ikke passer deg Lill?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. November 2006 Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 Jeg tror jeg kan da Noen som har tenkt på sted å ha det, og evt. hva vi skal gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. November 2006 Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 Jeg kan egentlig alle dager... Bare å si ifra og jeg kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. November 2006 Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 Etter denne helga har jeg ikke noen spesielle planer framover, så bare sett en dato! Jeg kommer ganske sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 jEG ER OGSÅ MED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 23. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Så bra Men da tar vi første helga i desember.. Har vi værforbehold?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Så bra Men da tar vi første helga i desember.. Har vi værforbehold?? Værforbehold ja takk! Jeg tror jeg kan første helga! Det blir altså ikke denne helga men neste, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 jeg er med uansett Vi blir ikke ødelagte av å gå i regn eller, i disse dager er det jo vanskelig å få en fin da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Jeg kommer 90% sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 jeg er med uansett Vi blir ikke ødelagte av å gå i regn eller, i disse dager er det jo vanskelig å få en fin da Ikke vi nei, men hunden min er det værre med. Han liker ikke regn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Skal ikke bort den helga likevel. Kanskje jeg kan komme. Med mindre dere ikke vil ha meg med, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Si når dere vet dato da så legger vi det inn i kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Skal ikke bort den helga likevel. Kanskje jeg kan komme. Med mindre dere ikke vil ha meg med, da. Vil ha deg med, vil ha deg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 26. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Ikke nå til helgen, men neste?? Ikke nå den 1. men den etter... På Lørdag? Hvor? Messeområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 På bursdagen min:p Helt greit, jeg er med Messeområdet.. Fint det ja, men synes egentlig det ble litt sånn begrenset plass å gå på:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 27. November 2006 Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Hvor ligger Messeområdet? Kanskje jeg kommer ikke sikkert Ligger det i Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. November 2006 Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Ja... Det ligger i tønsberg, der 17 messa pleierå være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 27. November 2006 Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Når tid er det og dagen og sånt? Hehe, kanskje jeg ligger litt etter! Men hadde ikke gjort noe og få svar på det! Skal vi ha med hunden? Skal vi ta med noe? Og koster det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 27. November 2006 Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Når tid er det og dagen og sånt? Hehe, kanskje jeg ligger litt etter! Men hadde ikke gjort noe og få svar på det! Skal vi ha med hunden? Skal vi ta med noe? Og koster det noe? Tidspunkt finner vi sikkert ut litt nermere! Vi tar selvfølgelig med hundene Om vi skal ha med noe vet jeg ikke, men det koster ingenting å bare være med Nå er det ikke sikkert jeg kan ha med Felix hvis jeg kommer, for det kan hende han har fått kennelhoste, og da er det 3-4 uker med ro som teller <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 27. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Oida..hehe la inn påfeil jeg da.. Forsalg til ny plass : Lysløypa! Nok av plass å gå iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. November 2006 Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Hmm, hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Ja, hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 28. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Kan møtes på parkeringa til greveskogen rett ved tennisbanen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Helt greit for meg, men når da klokka og dagen, jeg tror ikke helt jeg har fått med meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar