Djervekvinnen Skrevet 15. November 2006 Rapporter Skrevet 15. November 2006 Etter en stunds nedetid har jeg endelig fått meg domene og ny hjemmeside. Så til dere som har linket meg osv. så vet dere det! Den gamle siden min virker fremdeles, men skal få den stengt etterhvert. Så den NYE adressen min er: NY HJEMMESIDE EVERDEN Hilsen djervekvinnen
puddellover Skrevet 16. November 2006 Rapporter Skrevet 16. November 2006 Kjempefin side Poteavtrykk i g boka
Djervekvinnen Skrevet 18. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2006 Takker! Har en dagbok og et galleri som oppdaters jevnlig! Lagt ut bilder fra turen idag!
Basse Skrevet 20. November 2006 Rapporter Skrevet 20. November 2006 Hei - og gratulerer med ny hjemmeside Kjempeflot jobba - har vært inne å kikket på den noen ganger allerede - skal ta en ryddesjau og oppdatere linken til deg når jeg får tid! (noe det spørs om jeg får på en god stund:P) Kjempeflotte bilder på bildesiden din også! Forresten, kom ikke inn på dagboken din?
Djervekvinnen Skrevet 21. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2006 Takk for det! Jo det skal gå, men den tar bare litt tid før den kommer opp. Ellers så er serveren til bloggen nede og kommer opp igjen etterhvert. Mest sannsynlig at det tar litt tid før siden kommer opp.. Hold ut!
Djervekvinnen Skrevet 25. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2006 Nå har jeg fått ny blogg, så den virker raskere enn den andre. Og galleri oppdatert idag!
Basse Skrevet 25. November 2006 Rapporter Skrevet 25. November 2006 Nå har jeg fått ny blogg, så den virker raskere enn den andre. Og galleri oppdatert idag! Nå fungerer bloggen ja Gratulerer med dagen som var til Hera! Lekre bilder i galleriet, det første var forheksende
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar