Gå til innhold
Hundesonen.no

Estenstadmarka


Toller

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

My English mæn xD

Zalo heter han, og han er 4 år ;)

Har`n bytta navn nå? for sist jeg snakka med deg, het han Milo...

Jeg har med meg Ask, norsk buhund på to og et halvt år. Han kommer til å be om juling, om han ikke er for opptatt av Tinka. Men om noen føler for å ta med en hund som vi sette på plass yplingen min, vær så god ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje. Har isåfall med meg en berner sennen ved navn Bella på 6 mnd og muligens puddelen Tyson på 3 år.

Har`n bytta navn nå? for sist jeg snakka med deg, het han Milo...

Jeg har med meg Ask, norsk buhund på to og et halvt år. Han kommer til å be om juling, om han ikke er for opptatt av Tinka. Men om noen føler for å ta med en hund som vi sette på plass yplingen min, vær så god ;)

Dvergpuddelen min er fryktelig hissig av seg, så du skal ikke se bort ifra det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å bekymre deg Marie! ;)

Du vet da at Ask og Zalo går såå fint sammen? ;)

hihi B)

stakkars jenta..tenk å få alzheimers i så ung alder..husker ikke en gang hva hunden heter..trist..

Jada, Ask og Zalo funker, så lenge Ask ikke går lei av tinka, eller Zalo finner ut nat han også vil leke litt med tinka ;)

way to go Tyson ;) Vet jeg høres ufølsom og slem ut når jeg snakker slik om Ask, men jeg trur det er den eneste måten jeg kan få han til å vise litt mer respekt over andre (hann)hunder på.. I bånd klarer jeg å roe han ned, men når han er løs, klarer jeg ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild: Takk for busstips :) For håpe jeg blir kjørt frem og tilbake :D

Ellers så har jeg med Kira, labrador retriever, på snart 18 mnd.. Hun sier heller aldri i fra, elsker å leke og tigge til seg mat, men hun stjeler ikke mat da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg :) Jeg skal jo (selvfølgelig) være fire timer i kirken på lørdag 2. desember. Gjennom konfirmasjonen...

Men kanskje jeg kan sende mail, og spørre om jeg får fri :rolleyes:

Men hvis jeg kommer har jeg med meg Taika, en Basset Fauve de Bretagne på 18 måneder.

Som ELSKER å bite i svarte hundeben (å nei, jeg sikter ikke til Tinkas ben :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://met.no/sor-trondelag/trondheim.html?steder

Det har vært veldig tørt og fint her lenge nå. Var oppi marka (riktignok ikke der vi skal gå) sist søndag, og der var det helt tørt og fint, bortsett fra på ei myr selvsagt. Ser ut som om det blir greit til helga også.

Har vi med matpakker eller kjøper vi mat på hytta (stress?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Tar med matpakke jeg, tror jeg. Har glemt å spørre om det passer å kjøre meg opp, men om det ikke gjør det tar vi bare bussen opp til Dragvoll og går derfra.

Eller sitter på med oss :wub:

Tar nok med penger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Begge foreldrene mine skal ut av huset klokka ti på morran, så om jeg hadde kunnet sittet på med dere Christine, så hadde det vært fint...

Er ikke sikkert jeg kommer på dataen seinere i kveld, så send meg ei melding om det gå bra/ikke går bra, eventuelt når.

Oki :wub:

Hvor lng tid bruker man fra Skovgård til p-plassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for sikkerhetsskyld, det var i morgen klokken 11.00? Jeg må ta bussen dit jeg, og for å være helt ærlig vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Så hvis jeg ikke dukker opp er det fordi jeg har rotet meg bort :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for sikkerhetsskyld, det var i morgen klokken 11.00? Jeg må ta bussen dit jeg, og for å være helt ærlig vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Så hvis jeg ikke dukker opp er det fordi jeg har rotet meg bort :wub:

Klokka 11 ja. Du tar buss nr ni eller? Da ber du bussjåføren si ifra når dere kommer til den nest siste bussholdeplassen, så går du av der. Da følger du bare en gruslandevei som ligger mellom to åkre. Den er helt rett, og når du går bortover den så skal du se et par hus, et grønt et i alle fall. En garasje er det kanskje, husker ikke helt. Når du kommer til disse husene følger du veien til venstre og fortsetter rett fram til du kommer til parkeringsplassen. Det tar kanskje litt tid, men det kan jo hende at noen kan plukke deg opp på veien om de ser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...