Gå til innhold
Hundesonen.no

Holder på å bli syk


Baby

Recommended Posts

Jeg pleier å drikke sterk ingefærte hvis jeg merker at jeg brygger på noe. Noen ganger har jeg hatt i bittelitt cayennepepper også, for å være sikker på at jeg får svetta ut dritten. Det pleier å virke på meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vanlig ungarsk skikk og hjelper veldig: Ta et glass luinket vann og veldig mye salt så mye som akkurat går i oppløsning og lit eddik. Prøv å ungå å få det i munnen din bare rett ned i halsen så "spyl" halsen med denne blandingen både morgen og kveld spytt det ut rett etter. Og vips så er alle bakterier drept i halsen din. Anbefales jeg hvet høres ikke godt ut men det funker som bare rakkern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på en helsekost og kjøp Kan Jang! Vidunderkur for litt sånn uggen-blir-snart-syk-følelse og for de som har blitt syke! Piller for den ene og mikstur for den andre! :icon_redface: God bedring!

Ellers så kan jeg anbefale deg å lage te av ingefær, honning og sitron, fra de naturlige "fruktene" seff og lag den skikkelig sterk, masse ingefær! Sundt og godt for kropp og kanskje også litt for sjel!? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ca 1500 mg cvitaminer i noen dager. Helt ufarlig, det kommer bare ut igjen om det er for mye. Merker du ingenting trengte nok kroppen det. Et skikkelig c-vitaminboost pleier å hjelpe kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ca 1500 mg cvitaminer i noen dager. Helt ufarlig, det kommer bare ut igjen om det er for mye. Merker du ingenting trengte nok kroppen det. Et skikkelig c-vitaminboost pleier å hjelpe kjempebra!

Dette gjør samboer også, og det funker alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk varm melk med honning. Kommer ikke på mer akkurat nå... :icon_redface:

Er ikke melk slimdannende da? Det er vel ikke så bra når man vil unngå å bli forkjølt

Gå på en helsekost og kjøp Kan Jang! Vidunderkur for litt sånn uggen-blir-snart-syk-følelse og for de som har blitt syke! Piller for den ene og mikstur for den andre! :wub: God bedring!

Kan Jang er konge, det er ingenting som slår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk ja.. det vet jeg alt om nå.

Jeg begynte å få vondt i ryggen og resten av kroppen på lørdag. I går frøs jeg noe helt forferdelig, og det kjentes ut som om jeg hadde feber (hadde ikke termometer, så fikk ikke målt..)

Jeg la meg med et varmt ullpledd og tjukk dyne kl 2100 i går kveld. Kl 0200 våknet jeg igjen, hadde så sinnsykt vondt i magen og ryggen. Så jeg sov bare et 10 min her og et 10 min der fra klokken to og til kl 0700.

Første jeg gjorde kl 0800 i morrest var å ringe jobben å si at jeg var syk. I dag har jeg ligget rett ut på sofaen med blanding av å hakke tenner og å svette ihjel. Fikk endelig tak i termometer, og fikk sjokk når jeg så hva som stå der. 39,9 i feber.. Ikke rart jeg var helt bevistløs og ikke greid å reise meg opp.

Nå har jeg tatt paracet, så jeg greier ihvertfall å holde hodet oppe :wub:

Den influensaen er noe dritt..

Lykke til Cavalita, håper du blir frisk til vikingskipet :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har drukket te og solhatt i dag, samt tatt noen paracet, skal lage meg solbærtoddy nå.

Har tannlegetime i morgen også, vil ikke bli syk da heller. Jeg har ekstrem tannlegeskrekk og gruer meg sinnsykt til det, men vil ikke utsette den og gå enda en uke å grue meg til det liksom. Jeg vil bli ferdig med det jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke melk slimdannende da? Det er vel ikke så bra når man vil unngå å bli forkjølt

Kan Jang er konge, det er ingenting som slår det.

Hehe, joda, melk er slimdannende. MEN man blir ikke akkurat forkjølet av å drikke det *ler*

Sorry, var måten du skrev det på. Cluet med melk er å ikke drikke det hvis man har veldig mye slim og hoster noe inn for jæ****. Da bedrer det seg altså, mindre slim= minde hoste..

Uansett, mitt råd (for n'te gang på dette forumet) er kapp opp noen fedd med hvitløk og svelg dem ned. Jeg bruker melk (for jeg kommer ikke så langt til dette "slimstadiet" B) ) og skyller det ned. Dette funker som bare julingen. Dessuten, måtte jeg ha kommet meg til en butikk for å kjøpe noe som skulle bedre meg, så hadde jeg nok heller død da jeg har en tendens til aldri å komme meg avgårde til slike ting FORT, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...