MarieR Skrevet 11. November 2006 Rapporter Share Skrevet 11. November 2006 For en gang skyld en del buhunder, hele 5 stk faktisk, pluss at det kom en som var tilskuer. Ask var alene i åpen klasse, og bli 1VK og 1AK med dommeren som ga han gult i fjor! Men det stoppet med det, de to yngre tispene fikk kjempe om BIR`et. er såå fornøyd, var sikker på at vi hvertfall fikk blå i dag, siden vi fikk gult med samme dommer i fjor. Men neida, hunden har forandret seg en hel del siden sist, eller så har dommeren lest standarden. Hehe. kritikk kommer. andre? Vet hvordan det gikk med noen, men ikke alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. November 2006 Rapporter Share Skrevet 11. November 2006 Jippi Grattis banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. November 2006 Rapporter Share Skrevet 11. November 2006 Grattis, det var jo stor forbedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 11. November 2006 Rapporter Share Skrevet 11. November 2006 Kjempebra Marie Jeg skal stille for Agnes i morgen, er kjempenervøs, fordi hun pleier å gi mange gule og blå sløyfer :S Men men, er vel bare å håpe på det beste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 11. November 2006 Rapporter Share Skrevet 11. November 2006 Eikou, akita, ble BIR. En shiba som vi har oppdrettet ble BIM på sin første utstilling. Moro å få bra kritikk på henne fra Agens Ganami, som selv har drevet med shiba... BIR shiba ble en lekker black&tan... som også ble 3BIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 11. November 2006 Rapporter Share Skrevet 11. November 2006 Gratulerer til alle som ble fornøyde med dagen Vi skal også stille for Agnes i morgen, og gruer meg skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Det ble KIP på oss gitt <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Det ble KIP på oss gitt <_< Å? Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Å? Hvorfor det? Hun ville ikke være i ringen, med alle folka rundt (som vanlig.) Etterpå "lånte" vi en ring som var ledig, og da var det ingen problemer med å gå helt fantastisk, den hunden altså... Jeg tror nok problemet er at hun er så skeptisk til så mange folk rundt seg... ...så vet ikke helt hva jeg skal gjøre på Skipet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Hun ville ikke være i ringen, med alle folka rundt (som vanlig.) Etterpå "lånte" vi en ring som var ledig, og da var det ingen problemer med å gå helt fantastisk, den hunden altså... Jeg tror nok problemet er at hun er så skeptisk til så mange folk rundt seg... ...så vet ikke helt hva jeg skal gjøre på Skipet off så kjedelig! skikkelig synd det der altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Gratulerer Marie og Inu Kjersti: Det var jo synd da. Uflaks! Litt vanskelig å få trent på dette nå, med bare ei uke igjen til skipet. En ting du kan forsøke er å trene kontakttrening på et sted med mye forstyrrelser. Ser du har oppmøte kl 12, da har du god tid så Taika blir vant til lydene i Skipet. Ta deg god tid til oppvarming og kontaktskjerping før dere skal inn. Ikke stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Kjersti: Det var jo synd da. Uflaks! Litt vanskelig å få trent på dette nå, med bare ei uke igjen til skipet. En ting du kan forsøke er å trene kontakttrening på et sted med mye forstyrrelser. Ser du har oppmøte kl 12, da har du god tid så Taika blir vant til lydene i Skipet. Ta deg god tid til oppvarming og kontaktskjerping før dere skal inn. Ikke stress Tusen takk for gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Tequila ble 2BTK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Gratulere til alle dere med bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Er veldig fornøyd med dagen jeg Albin gikk ut med blått. Han var for lavstilt, overtegna og løs i fronten. Alt dette stemmer jo, så da er det helt greit med blått. Bella vant klassen sin på 8 stk. Det var kjempemoro! Hun ble til slutt BIM, kun slått av broren som ble BIR Bitte ble nr. 3. Alma, søstra til Albin, fikk certet og ble BIR! I gruppa ble hun plukket ut blant de 8 beste, men ble ikke plassert. Anja, også søster av Albin, fikk ck og ble 4 beste tispe. Kritikk Albin: Aning liten og lågsteld. Maskulint hode. Tilstrekkelig hals. Bra rygg. Djup kropp. Litt løs front. Nok benstamme. Rake knær. Litt svak bak. Rør seg litt kort. Bra pelsanlegg. Aning overtegn i det hvite. Kritikk Bella: Velbalansert. Bra hode og uttrykk. Velutviklet kropp. Bra proposjoner. Kraftig benstamme. Bra bakstill(??). Rør seg bra fra siden. Bra pelsanlegg og farger. Velvist. Albin: Alma BIR: Bella: Klassen til Bella...: ...som hun vant : Buzan BIR og Bella BIM: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Gratulerer til alle som er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate,gd Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 På oss gikk det virkelig bra Ble Balders første CERT og 3 BH sammen med 3 champion hann hunder. Kjempefornøyd legger ved et lite bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Jeg så dere Beate. Kjempefin hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Her er kritikken vår forresten. 6 mnd, lovende valp, utmerket hode, korrekt bitt, sterk overlinje, prima kropp og benstamme, velvinklet, paralelle bevegelser, god steglengde, trivelig temperemang, Vel Vist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate,gd Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Grattis! Takk Jeg så dere Beate. Kjempefin hund. Takk, jeg må bare takke og bukke for Eier Heidi som lar meg få stille den flotte hunden og jeg lover å sende gratulasjonene vidre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 22. November 2006 Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 Har ikke sett denne tråden før nå jeg. Men jeg grattulerer alle vinnere og de med flotte resultater. Vi ble BIR,BIG og BEST IN SHOW 5 med vår 14mnd. gamle whippet. Ikke nok med det hadde vi også Bim og Beste hannhund nr. 1,2,3,4 og Beste tispe Nr.1 og 2. Så tilslutt ble vi også BEST IN SHOW oppdrettere med en hel gjeng tullete hannhunder.. Men var litt av en dag for oss i kennel Courtborne jippi. Klem Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Gratulerer såå mye Krsitin Hva heter den hannhunden du sitter der med på bildet? han var utrolig lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Jeg er så frekk at jeg svarer for deg jeg kristin Hannhunden på bildet heter softouch little big man,alias Chaplin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Gratulerer Kristin! Det var jo helt suverent da Er litt snurt for at vi ikke kom oss oppover, for certtispa var helt grusom, men det virker som om dommeren liker den typen da, så det var kanskje greit likevel <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar