Gå til innhold
Hundesonen.no

Hils på Sniff!

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Er han ikke nydelig? Han er ikke min, selv om jeg kunne ønsket det :) Men det er søskenbarnet mtit sin valp på 11 uker! Og jeg ønsker han velkommen inn i familien.

PICT0047.jpg

PICT0048-1.jpg

PICT0049.jpg

PICT0054.jpg

PICT0057.jpg

PICT0064.jpg

PICT0082.jpg

PICT0071.jpg

PICT0098.jpg

:D

Utrolig lærevillig og leken da! På 4 dager hadde han lært både Sitt og dekk :P

Gleder meg til og følge utviklingen hans videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Herlig! :) Staffe?

Hihi, ikke sant :D

Nei, er nok ikke en Amstaff, selv om det ligner noe sinnsykt.

Husker ikke rasen i hodet, men den er iallefall ikke så godt "kjent"

Rasen er ikke godkjent som rase av NKK ennå da, så den ligger ikke på rasestandarer..

Troor kanskje det var Boson Bull Terrier...Har iallefall Boston å Bull i seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg skal ikke si noe sikkert altså :) (Ja, såå god rasekunnskap har jeg)

Det er to muligheter:

1. Han sa den ligna litt på Boston(med høyde osv)

2. Det var Boston i navnet..

:D:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

hmm... den hadde liksom hodet til en staffe av noe slag, men ikke helt kroppen? Tenkte på cane corso (kan corso høres ut som "boston", tro?), men de har vel større ører?

Er nok ikke Corso...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... den hadde liksom hodet til en staffe av noe slag, men ikke helt kroppen? Tenkte på cane corso (kan corso høres ut som "boston", tro?), men de har vel større ører?

njæ, corsovalper ser ikke sånn ut, og de har ikke sånt hode.

men hvis det er en staffe så er det en godkjent rase, og den er blitt veldig populær i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...