Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitjar/Stord


Anne

Recommended Posts

Shaylee slår til og får sitt 2. cert og BIR banana

Som ventet ingen plassering i gruppa. Fikk høre at det var en streng dommer og da tenkte jeg at vi ryker rett ut med blått, bl.a. fordi hun har en pels som skulle vært nappet for noen uker siden. Men jenta sjarmerte dommern og tok alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ikke der vi, jeg hadde ikke meldt på hunder i det hele tatt.

Men slik gikk det liksom ike helt da.

Fikk melding på mobilen i halv seks tiden lørdagen med spørsmål om jeg kunne stille en hund som jeg er oppdretter til.

Ja ja gubben ringer en kollega og spør om han kan steppe inn noen timer og det kan han så var det bare å hente hunden og ta den med hjem for å gjøre den klar.

opp kl 6 i morges og vekke unger, lufte hunder og få alt i bilen.

Turen til fitjar i dag endte med en 1AUK og 3AUKK på tispen som ikke har vært på utstilling siden Ølen i februar i år.

Synes det var bra jeg med tanke på at jeg ikke har sett hunden på lang tid, og eieren også var fornøyd og kommer kanskje til å melde på til Ølen neste år(det blir spennede å se da).

Så vi tok en tur sånn veldig på sparket vi altså men det var jo kjekt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amigo ble lagt merke til i dag :) Tydeligvis hadde han en ulekonsert mens jeg var ute et øyeblikk og jeg ble faktisk HENTET i kafeen av personalet....

Han er litt hormonbombe for tiden. Han presterte å pisse en annen hund i hodet på veien inn i lokalet :D Djeeeez.

Ellers ble det 1 AUK og 1 AUKK og rett ut - men det var som forventet. Er kjempefornøyd med kritikken hans likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...