Guest Christine Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Innbiller meg at jeg har sett få av alle de hundefilmene som finnes..Vi setter opp en liste også tar enste mann og kopierer og tilføyer noe om det er en film som ikke står oppført,,Okay? Den utrolige reisen Buddy Fluke
Henriette Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet Top Dog Edit, kom på en film til
Wanderlust Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet den utrolige reisen 2 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Balto
sonja027 Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet Som hund & katt Hunden Skip Digby-verdens største hund The shaggy dog The trouth about cats and dogs Top dog Eventyr i Alaska Var bare de jeg kom på.
Guest Christine Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet den utrolige reisen 2 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Balto 101 dalmantinere
Henriette Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet den utrolige reisen 2 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Balto 101 dalmantinere Soccer dog
CWL Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet Som hund & katt Hunden Skip Digby-verdens største hund The shaggy dog The trouth about cats and dogs Top dog Eventyr i Alaska Eight below Old Yeller
linniogamy Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet den utrolige reisen 2 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Balto 101 dalmantinere Soccer dog Bethoven 1,2,3,4 og 5
millis Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet den utrolige reisen 2 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Balto 1,2,3 101 dalmantinere Soccer dog Bethoven 1,2,3,4 og 5 Den stygge dachshunden Old Yeller Lassie Cujo
Nirm Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet den utrolige reisen 2 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Balto 1,2,3 101 dalmantinere Soccer dog Bethoven 1,2,3,4 og 5 Den stygge dachshunden Old Yeller Lassie Cujo Benji White dog
Guest 2ne Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet den utrolige reisen 2 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Balto 1,2,3 101 dalmantinere 102 dalmantinere Soccer dog Bethoven 1,2,3,4 og 5 Den stygge dachshunden Old Yeller Lassie Cujo Benji White dog White dog Er det den "skrekkfilmen" om en hvit hund som trenes til å bli rasist, eller noe? Forholdsvis gammel? Husker det var en eller annen sånn film når jeg var liten som mamma og pappa nekta meg å se, for de var redd for at jeg skulle få et dårlig forhold til hund av det *as if*
Guest Per Olav Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet den utrolige reisen 2 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Balto 1,2,3 101 dalmantinere Soccer dog Bethoven 1,2,3,4 og 5 Den stygge dachshunden Old Yeller Lassie Cujo Benji White dog De gamle filmene med schäferhunden Rin Tin Tin i hovedrollen. Senere ble filmene "fornyet" både som film og TV-serier med Rins etterkommere. I de siste (Rin Tin Tin K-9 cop) er handlingen lagt til storbyer i USA. http://www.rintintin.com/story.htm -- Per Olav
millis Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Den utrolige reisen Buddy Fluke Owd Bob Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Turner og Hooch Snow dogs Shilo Agent 11 Villdyret våkner Venner for livet den utrolige reisen 2 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Lady og landstrykeren 2 Balto 1,2,3 101 dalmantinere 102 dalmantinere Soccer dog Bethoven 1,2,3,4 og 5 Den stygge dachshunden Old Yeller Lassie Cujo Benji White dog Mr. too little Charlie (tegnefilm) Ulvehunden
Nirm Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Er det den "skrekkfilmen" om en hvit hund som trenes til å bli rasist, eller noe? Forholdsvis gammel? Husker det var en eller annen sånn film når jeg var liten som mamma og pappa nekta meg å se, for de var redd for at jeg skulle få et dårlig forhold til hund av det *as if* Jepp. Ei jente somfinner en hvit gjeterhund, som vises å være trent opp til å bli "white dog". Angriper alt av fargede. Ganske gammel ja. Hvilken film er det en grand danois som trur den er dachshund?
millis Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Hvilken film er det en grand danois som trur den er dachshund? Det er: den stygge dachshunden
SusanneL Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 101 dalmantinere 102 dalmantinereDen utrolige reisen Agent 11 Balto 1,2,3 Benji Bethoven 1,2,3,4 og 5 Buddy Charlie (tegnefilm) Cujo Den stygge dachshunden den utrolige reisen 2 Fluke Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Lady og landstrykeren 2 Lassie Mr. too little Old Yeller Owd Bob Shilo Snow dogs Soccer dog Turner og Hooch Ulvehunden Venner for livet Villdyret våkner White dog Og slike jeg har sett/skal se: A boy and his Dog (Don Johnson som "guttunge" og en bearded collie) Best In Show Cats and Dogs C.H.O.M.P.S. Look Who's Talking Now The Hound of Baskerville The Mask (hund i fremtredende rolle i hvertfall) The Shaggy Dog (gammel med old english sheepdog eller ny med bearded collie) White Fang (mange filmer om denne) Og hvilke hunder som spiller endel av rollene kan du finne her: http://www.geocities.com/SoHo/1910/moviedogad.html Susanne
TineSimbaNana Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 Eventyr i alaska (Snow dogs) Den utrolige reisen 101 og 102 dalmatinere Balto Lady og Landstrykeren 1 og 2 venner for livet Ulvehunden Owd Bob Beethoven Husker ikke fler vet om en til som jeg har men husker ikke hva den heter, Marianne med rikke og rita låner den tror jeg, eller har jeg fått den igen ..
deco Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 101 dalmantinere 102 dalmantinereDen utrolige reisen Agent 11 Balto 1,2,3 Benji Bethoven 1,2,3,4 og 5 Buddy Charlie (tegnefilm) Cujo Den stygge dachshunden den utrolige reisen 2 Fluke Kompanjongen og jeg 1,2 ,3 Lady og Landstrykeren:P Du sa ikke om du ville ha tegnefilmer også Lady og landstrykeren 2 Lassie Mr. too little Old Yeller Owd Bob Shilo Snow dogs Soccer dog Turner og Hooch *Ulvehunden (1 & 2) Venner for livet Villdyret våkner White dog A boy and his Dog (Don Johnson som "guttunge" og en bearded collie) Best In Show Cats and Dogs C.H.O.M.P.S. Look Who's Talking Now The Hound of Baskerville The Mask (hund i fremtredende rolle i hvertfall) The Shaggy Dog (gammel med old english sheepdog eller ny med bearded collie) *White Fang (mange filmer om denne) Vilmarkens sønn Som hund og katt *White Fang og Ulvehunden er samme film.*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar