Gå til innhold
Hundesonen.no

natt tissing


rian

Recommended Posts

Jeg lurer på en ting.... Når får valpene kontroll på blæra?

Når kan en valp sove hele natten uten å vekke meg klokken 06-07 får at han vil tisse?

Han har vekket meg 1-2 ganger hver natt siden vi fikk han. Er dette nå bare en vane eller?

Felix er nå 4 mnd.

Han ligger i buret når vi er på jobb, og da er det ingen uhell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jo at det tyder på at valpen din har en viss kontroll på blæra jeg da, når han vekker deg fordi han må tisse?

Hvor lenge varer natta da? Syns jo ikke det å stå opp i 6-7 tiden høres avskrekkende tidlig ut, men om dere ikke legger dere før kl. 4, så blir det kanskje litt tidlig ja.. :)

En 4 mnd gammel valp er fortsatt liten, det er ikke helt uvanlig at de tisser inne fortsatt når de er så små, så enn så lenge burde du vel egentlig være fornøyd med at han vekker deg når han må ut?

At han "klarer å holde seg" når dere er på jobb, har vel mest med buret å gjøre - hunder tisser helst ikke i senga si, og buret er neppe så stort at det er annet enn en seng, eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er veldig stolt av han siden han vekker meg, og han har sluttet å tisse inne. Han vet at han trenger bare si i fra så går vi ut å tisser.

Han gjør det også når vi er på besøk, setter seg ved ei dør og piper.... Så han er flink gutt... :)

Natta vår varer fra kl 24-01 til kl 07-08, så i 7-8 timer...

Men når har en valp full kontroll på blæra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe tisset også mye inne på natta, så vi har begynt å ha henne i bur på nettene. Hun ligger rett nedenfor sengen min, og sover gjennom hele natta ;)

I ukedagene går jeg ut med henne i 7 tiden, før jeg går på skolen og i helgene sover hun helt til kl 9-10.

Jeg anbefaler absolutt å ha valpen i bur på natta, for det var ikke spesielt kjekt å stå opp kl 6 på morgenen å begynne og vaske kjøkknet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt med Blondie men hun holdt seg som oftest om natten, det var vell mer om dagen hun tisset.

Men en gang når vi var på slektstreff(altså ikke hjemme i hus) og Blondie var rundt 3 - 4 månder så både tisset hun og bæsja i sengen min og kusinen min sin :D .

Litt av en vaske jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er veldig stolt av han siden han vekker meg, og han har sluttet å tisse inne. Han vet at han trenger bare si i fra så går vi ut å tisser.

Han gjør det også når vi er på besøk, setter seg ved ei dør og piper.... Så han er flink gutt... :wub:

Natta vår varer fra kl 24-01 til kl 07-08, så i 7-8 timer...

Men når har en valp full kontroll på blæra?

Er ikke vanlig netter for voksne folk på 7-8 timer vanlig da?

Syns han er flink som sier fra at han må ut jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...