Gå til innhold
Hundesonen.no

Schnappi

PsychoLynx

Recommended Posts

Han er jo flott da, katta til typen. Da han var liten så så han bare dum ut. Snuta og ørene hans har "alltid" vært like store, det var ikke fullt så flatterende på en katt på 1 kg som det er nå. hehe. Men, han vokste seg inn i snute og ører, og er blitt en flott flott kattepus!

Bilde029Custom.jpg

Bilde026Custom.jpg

Bilde021Custom.jpg

Bilde014Custom.jpg

Bilde011Custom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Det er helt sykt å se på dem... De er gale. Hopper 1 meter rett opp, lander enten på hverandre eller oppå bord eller andre ting. De bare spretter, angriper, løper og er helt tullete. Her er noen av bildene...

Bilde161Custom.jpg

Bilde177Custom.jpg

Bilde184Custom.jpg

Bilde185Custom.jpg

Bilde186Custom.jpg

Og ikke minst...Jeg forventer jo ikke akkurat at ting skal foregå 60 cm over bakkenivå... Jeg holder kamera langs bakken...

Men, vi kan jo tenke oss åssen dette bildet ser ut 30 cm lenger opp da!

Bilde182Custom.jpg

:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub::):D De kattene dine er bare så morsomme, og du tar så kuule bilder av dem. Nå må jeg også begynne å ta bilder av mine når de hopper høyt oppå vegen, og sladder rundt hjørnene her. Katter kan være mere morsomme enn tv, har hatt mange latterkuler av de, det morsomste er når de bommer på det de skal hoppe opp på, da ser de "dumme "ut da, flaue sikkert fordi de bomma. :D:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest komiske er når de går opp på tærne, former seg som en stor, hårete "U" - og hopper bortover på tåspissene... :wub: Skyggejakting og luring rundt hjørnene medfører ofte den oppførselen hos pusene mine!

Og nå har de fått dilla på ørepinner, sånne med vatt i hver ende. Det er ikke måte på hvor gøy det er å drepe disse... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...