MarieR Skrevet 24. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2006 Sett dere i den situasjonen at dere får en valp, og fremtidsplanene er konkuranse LP. Hvilke øvelser begynner dere å "trene inn" tidlig? Hvilke øvelser er det lurt å legge et grunnlag for tidlig? Når jeg sier "trene inn" i denne sammenhengen, mener jeg det på en slik måte at feks på ruta, så begynner man med at valpen får løpe bort til yndlingsleken som ligger i ruta osv. skjønner? Hadde vært litt interesant å vite.
Aya Skrevet 24. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2006 Jeg har jo unghund som er trent mot konk. Begynte med kontakt og først og fremst lek i alle situasjoner. Han SKAL kunne kampe med meg fremfor å leke med andre hunder. Så har jeg jobbet masse, masse med fri ved fot og lineføring- bakpartskontroll. Vendinger, kontakt, å gå fint liksom. Og jeg har lært inn musemattetouch som forbredelse til ruta- anbefales fremfor å legge leke. Smarte hunder skjønner fort forskjellen <_< Dessuten kjappe og riktige sitt og dekk. Jo- og apport
lille_christine Skrevet 24. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2006 Jeg begynte også tidlig med sitt, dekk, fri ved fot osv. Har hjulpet veldig mye, og han er mitt nå mitt lille LP-håp
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar