Gå til innhold
Hundesonen.no

K800i og K750i

icebluelagoon

Recommended Posts

Hei!

Noen som har erfaring med K800i eller K750i?

Jeg har mest lyst til å kjøpe K800i, men vet ikke helt om jeg gidder å bruke 2000 på en mobil, er det verdt pengene? :)

Kjempe glad for svar!

Takk :)

jeg gav 4300kr for min k750i, uten binding..

riktignok når den var helt ny, men..

langt fra den dyreste telefonen jeg har kjøpt, men den har forsåvidt vært ganske bra.

kjøpte i ettertid w800i hodetelefoner også, brukte den mye til musikk under sykling også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest lønner det seg å kjøpe mobiltelefon uten abo og så heller finne et billig et utenom - men om man ikke har råd til hele kjøpesummen der og da er det jo greit. Sånn lite hint fra sidelinjen :D

Det var det vi og fant ut da vi kjøpte våre. Gubben kjøpte en K750i da den var ny, han er visst veldig fornøyd med telefonen, og dens funksjoner holder visst i massevis til hans bruk i dag. Det eneste han savner er flight mode siden vi reiser en del med fly til family'en i nordnorge. Den andre vet jeg ingenting om, så kan ikke komme med noen sammenligningstips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hvilket abonnement var det?

Jeg kjøpte den nå, med Tele 2 Mobil Pluss abonnement, til 1199 kr.

Totalpris blir: 2826 kr.

:D

hmmm... tror kanskje det var det.. husker ikke helt! jeg bruker et sim som jeg har champion abo i også har jeg det andre bare liggende brakk og betaler mnds avgiften, funker fint det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hvilket abonnement var det?

Jeg kjøpte den nå, med Tele 2 Mobil Pluss abonnement, til 1199 kr.

Totalpris blir: 2826 kr.

:D

jeg gjorde det igår! :P virker som en konge telefon.. så har du det bste og nyeste så du kan liksom ha den en stund også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...