Gå til innhold
Hundesonen.no

Nicole Richies ny sang


tm100021

Recommended Posts

Den var kjeeedelig.. Noen ganger blir jeg lei meg når jeg tenker på at all den bra musikken er laget, og at det ikke kommer mer bra musikk i fremtiden. Heldigvis er det jo mye gammelt å velge mellom da.. B)

Meeen, er ikke dette en cover låt da? Hun har liksom ikke mekket den selv da, og da funker det vel dårlig å sammenligne henne mot Paris Hilton. Men en annen ting, hvem i all verden er Nicole Richie? Er det en eller annen halvpart som har vært på tv'en vedr. disse bondejentene eller??

Utenom det, så var det ikke akkurat noe super interessant over hverken stemmen eller hvordan hun "trekker" sangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicole Richie er jo "Paris Hiltons beste veninne", så å sammenligne de to er da overhode ikke urelevant. Joda, hun har ikke laget sangen selv, men for de begge er nok all PR god PR. Opprinnelig er jo begge to rikmannsdøtre.

De har begge vært med i realityshowet "The simple life" på TV3..

Nicole Richie er datter til Lionel Richie. Hun er visst adoptert. Hun var et gatebarn som Richie tok seg av og adopterte, og har nå blitt en rikmannsdatter med stadige TV- og avisoppslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...