Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepensjonat


hanne-pia

Recommended Posts

Skal reise bort fra lørdag til søndag om noen uker, og det ser ut som om jeg er nødt til å plassere voffen på en kennel da. Er det noen som har en å annbefal i nærheten av Trondheim? Evt. noen jeg bør styre unna? Har aldri plassert henne bort på denne måten før, og er jo litt hønemor da... :D Har sittet å sett litt rundt på nettet, men hadde vært kjekt å få høre fra noen som har erfart de forskjellige... ;) Er jo ikke lange tiden hun skal være der, men vil jo at hun skal ha det bra mens hun er der likevel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg kan passe på ! HeHe, neida :P

Sendte litt mail med Charlotte fra Charlottes.no i sommer, angående pass av hund osv. Om du ringer så tidlig som mulig så om hu har mulighet så passer hun gjerne hunden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om to i Buvika. Det ene er dyrepensjonat, koster 100/døgnet, og tar både hunder og katter. Det andre koster 150/døgnet, tar bare hunder. Der jobbet jeg i sommer, og der går vi tur hver dag med hundene. Mange som bruker dyrepensjonatet først, fordi det er billigst, men så finner de ut at bikkja ikke trivdes, og så kom de til Skaraasen etterpå. Mange som kjører feil også, og ser at hundene har det bedre på Skaraasen enn på dyrepensjonatet. Har jeg hørt. :P

Men skulle ikke tro det var vanskelig å få noen fra sonen til å passe hunden, hvis du er lite lysten på å ha vofsen på kennel.. Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

www.budalhundepensjonat.com the one and only for oss hvertfall :P et stykke å kjøre, men absolutt verdt det! :PTorp hunde og kattepesnjonat på Torp, malvik er også bra :P

Var det ikke der hvor hunden ikke fikk det den trengte av turer da? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke der hvor hunden ikke fikk det den trengte av turer da? :unsure:

jupp, men nå er det ansatt personer der, så jeg trur hundene får adskikklig mer turer enn før på det pensjonatet altså. :P

Er et pesnjonat på bynesset også , så veldig fint ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyde med Elin Setseng i Selbu!

Har du et telefonnummer dit? Mulig jeg er dårlig på internettsøk, men kan ikke finne henne i farten... :P

Jeg kan passe på ! HeHe, neida :P

Sendte litt mail med Charlotte fra Charlottes.no i sommer, angående pass av hund osv. Om du ringer så tidlig som mulig så om hu har mulighet så passer hun gjerne hunden :P

Hehe, værsågod! :P

Har vært inne på tanken om Charlottes, men passer ikke de bare hunde som de selv har omplassert? Kanskje jeg skal ta en telefon til henne, eller sende en mail. Har prøvd å ringe dit før, og de er vel ikke de letteste å få kontakt med... :P

Jeg vet om to i Buvika. Det ene er dyrepensjonat, koster 100/døgnet, og tar både hunder og katter. Det andre koster 150/døgnet, tar bare hunder. Der jobbet jeg i sommer, og der går vi tur hver dag med hundene. Mange som bruker dyrepensjonatet først, fordi det er billigst, men så finner de ut at bikkja ikke trivdes, og så kom de til Skaraasen etterpå. Mange som kjører feil også, og ser at hundene har det bedre på Skaraasen enn på dyrepensjonatet. Har jeg hørt. :P

Men skulle ikke tro det var vanskelig å få noen fra sonen til å passe hunden, hvis du er lite lysten på å ha vofsen på kennel.. Hvor bor du?

Har Skaraasen hjemmeside? Eller har du telefonnummer dit? Prisen bryr jeg meg ikke så hardt om akkurat nå, er jo ikke lange stunden hun skal være der...! :P

Vi bor på Ugla, men grunnen til at det er så vanskelig å få noen til å passe henne er at hun har sep. angst, og må derfor ha noen rundt seg hele tiden. Ev. i en hundegård da, hvor hun ikke har mulighet til å ramponere noe... :unsure:

Men dersom noen melder seg frivillig, så blir jeg selvfølgelig kjempegla! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

HeHe, kunne sikkert ha passet på henne ei lita helg jeg, forida da er jeg jo ikke på skolen :P

Om det ikke går med hundepensjonat eller noe sånt, så kan jeg spørre her hjemme om det går greit?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.budalhundepensjonat.com the one and only for oss hvertfall :P et stykke å kjøre, men absolutt verdt det! :P Torp hunde og kattepesnjonat på Torp, malvik er også bra :P

Så litt på hjemmesiden til Budal hundepensjonat, men syns kanskje det var litt langt å kjøre for én natt...?

Apropos pensjonat!

Trine Sørum, hundekjører har et pensjonat :P

Det er ei dame med masse kunnskaper og som er råflink!

hu har både pensjonat og oppdrett :P

http://www.dyrepensjonat.net/

Jeg har vel egentlig helt litt imot henne ja, ser fint ut og virker som flinke folk! Er jo et lite stykke å kjøre dit også, men kjøring slipper jeg jo ikke unna likevel...

Er det forresten noen som har efaring med Målsjøåsen kennel i Klæbu? Har fått det annbefalt fra ett vennepar av besteforeldrene mine, men jeg har ett litt annet syn på hundehold enn de da...! :rolleyes:

Jeg får vel bare ta med en ringerunde og høre med de forskjellige. Listen begynner å bli veldig lang, så det burde jo være mulig å finne en jeg liker... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Så litt på hjemmesiden til Budal hundepensjonat, men syns kanskje det var litt langt å kjøre for én natt...?

Jeg har vel egentlig helt litt imot henne ja, ser fint ut og virker som flinke folk! Er jo et lite stykke å kjøre dit også, men kjøring slipper jeg jo ikke unna likevel...

Er det forresten noen som har efaring med Målsjøåsen kennel i Klæbu? Har fått det annbefalt fra ett vennepar av besteforeldrene mine, men jeg har ett litt annet syn på hundehold enn de da...! :rolleyes:

Jeg får vel bare ta med en ringerunde og høre med de forskjellige. Listen begynner å bli veldig lang, så det burde jo være mulig å finne en jeg liker... :P

Trine kan hente hunder også, men til 200,- Da er det vel bedre og kjøre selv?

Lykke til iallefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

HeHe, kunne sikkert ha passet på henne ei lita helg jeg, forida da er jeg jo ikke på skolen ;)

Om det ikke går med hundepensjonat eller noe sånt, så kan jeg spørre her hjemme om det går greit?! :)

Det var veldig snilt av deg å tilby å passe henne, det setter jeg veldig stor pris på! ;)

Men nå har det ordnet seg. Det blir Åsheim Dyrepensjonat. Ringte litt rundt, men etter å ha pratet med Trine så var det ingen tvil om hvor Mira skal være! :P

Takk til dere alle for innspill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det var veldig snilt av deg å tilby å passe henne, det setter jeg veldig stor pris på! :)

Men nå har det ordnet seg. Det blir Åsheim Dyrepensjonat. Ringte litt rundt, men etter å ha pratet med Trine så var det ingen tvil om hvor Mira skal være! :P

Takk til dere alle for innspill ;)

Hehe, man stiller opp vettu ;)

Jeg vet du ikke har noe å bekymre deg for altså! Trine er erfaren og er det noen som vet hvordan man behandler hundene så er det hun ;)

Kos deg hvor du nå enn skal da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man stiller opp vettu :)

Jeg vet du ikke har noe å bekymre deg for altså! Trine er erfaren og er det noen som vet hvordan man behandler hundene så er det hun ;)

Kos deg hvor du nå enn skal da ;)

Hehe, 70-års dag på Oppdal... Blir sikkert kjempemorsomt! :rolleyes:

Jeg tror nok det blir kjempefint for Mira der. Skal være et par andre hunder på hennes alder der i tillegg, så jeg tror nok ikke jeg blir savnet.... ;) Trine og Kjell reiser bort de også da, men er jo erfarne folk der likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...