Gå til innhold
Hundesonen.no

Collie klubbens utstilling i Bergen 27. august


Silje

Recommended Posts

Er det noen her inne som har peiling på hvor i Bergen collie klubben skal ha utstilling den 27 august?

Var ganske umulig å finne frem inne på Norsk Collie klubbs hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det sto ingenting på NKK, og heller ikke noe på collie sidene. Så jeg har stresset med å maile alle mulige slags folk for å finne det ut! men til slutt klarte jeg det da... Smørås skole...

men så var det kontonummer til å sette inn penger da... nei, det var det ingen som viste noe om... så da var det å maile hele lista en gang til :D

Det er jammen ikke enkelt å melde seg på utstilling :D

Kine&Speedy:

Det er bare collie langhår og korthår og sheltier ja... desverre...

men du er bergenser du, ikke sant? Ligger smørås skole ved Skold? Og ca hvor langt er det fra Lone Camping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så bergenser:) er askøyværing.. :D hehe så er ikke så kjent inne i byen:)

Søren og... jeg har selv bodd i Bergen 1 år, men det var jammen ikke nok til å gjøre meg lokal kjent... så jeg finner ikke helt utav dette her :D

Jaja, vi har Navigasjonsgreier i bilen, så vi skal vel klare å komme oss frem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er total Bergenser, men vet ikke hvor den skolen ligger :D Collie klubben arrangerer den ene dagen sammen med mange andre raseklubber. Kanskje miniatyrhundklubben skal? :P Skal du stille Speedy, Kine? Hadde vært moro :P

skal det være mange raser den dagen? tredde det bare var collie og sheltier jeg... hmm... kan være jeg har tatt feil igjen de hadde ikke vært første gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...