Scarlet Skrevet 27. September 2006 Rapporter Skrevet 27. September 2006 I dag var Tina med Helle og Synne med Kali på utstillingstrening på Sandnes De møtte opp ved Remabutikken. Så kjørte vi avgårde et bitte lite stykke til en gammel hestetreningsring Tok noen oppstillingsbilder av Kali og Helle. Tok ikke av min Coca, da hun slett ikke er i pels
Yuna Skrevet 27. September 2006 Rapporter Skrevet 27. September 2006 Tina og Helle ...stemte ikke helt da,men men Fine bilder av Kali og Helly Vi lærte masse her og gleder oss til neste gang, takk for hjelpen Gunn Hilsen Dina
Scarlet Skrevet 27. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2006 Tina og Helle ...stemte ikke helt da,men men Fine bilder av Kali og Helly Vi lærte masse her og gleder oss til neste gang, takk for hjelpen Gunn Hilsen Dina Den var god. Tenk å ikke skrive hverken ditt eller Helly sitt navn riktig. Meeeeeeeen det klarer jeg neste gang Litt skryt tilbake til dere må jeg jo gi. Dere var veldig oppmerksomme og lærevillige Hilsen Gunn
Yuna Skrevet 28. September 2006 Rapporter Skrevet 28. September 2006 Jeg og Synne fant nettopp ut at blodsporkurset skal være onsdagen om to uker, dermed kan vi ikke være med på utstillingskurset ! Dette var domt, vi koste oss. Håper på å være med senere .
Scarlet Skrevet 28. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2006 Jeg og Synne fant nettopp ut at blodsporkurset skal være onsdagen om to uker, dermed kan vi ikke være med på utstillingskurset ! Dette var domt, vi koste oss. Håper på å være med senere . Siden Silje også er opptatt på onsdager, så kan jeg snakke med Janne om vi kan legge treningene til torsdager. Hvodan høres det ut? Da får vi gjerne Silje også med
Aya Skrevet 28. September 2006 Rapporter Skrevet 28. September 2006 Hadde vært supert, da kommer kanskje jeg og Felix også, innimellom
Synne N Skrevet 28. September 2006 Rapporter Skrevet 28. September 2006 Den var god. Tenk å ikke skrive hverken ditt eller Helly sitt navn riktig. Meeeeeeeen det klarer jeg neste gang Litt skryt tilbake til dere må jeg jo gi. Dere var veldig oppmerksomme og lærevillige Hilsen Gunn Jeg synes det var veldig gøy, og Kali koste seg også men jeg fatter fremdeles ikke hvordan du fikk Kali til å spise en kjedelig tørr godbit ut av munnen din Hadde kanskje trodd d hadde gått an med en herlig blodpølse..mmm
Carina Skrevet 28. September 2006 Rapporter Skrevet 28. September 2006 *hviske forsiktig* Er dette noe for spesielt inviterte eller?
Scarlet Skrevet 29. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2006 Aya: Det hadde vært koselig om du også vil være med oss Synne: Så kjekt at jeg klarte å imponere deg med foringstrikset Det er kun noe jeg gjør overfor rolige litt sjenerte hunder. Pointerguri: Selvsagt kan du få være med oss
Carina Skrevet 29. September 2006 Rapporter Skrevet 29. September 2006 Pointerguri: Selvsagt kan du få være med oss Jippi! Når blir neste gang? Hvilken Rema er det dere møtes på?
Maria Skrevet 29. September 2006 Rapporter Skrevet 29. September 2006 Portis jo.. Kjempefine bilder. Helly var nydelig.. <3 Hvilken kennel kommer hun fra? Wildsides?
Scarlet Skrevet 29. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2006 Jippi! Når blir neste gang? Hvilken Rema er det dere møtes på? Det er Rema butikken somm ligger mellom motorveien og Stangeland Barneskole Neste trening blir torsdag den 12. september. Men først må jeg avklare dag og dato med Janne som eier treningsplassen
Yuna Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2006 Portis jo.. Kjempefine bilder. Helly var nydelig.. <3 Hvilken kennel kommer hun fra? Wildsides? Helly kommer fra Wildside's ja, kullet til Trulte. Chessea...hørtes golden water ut !? Siden Silje også er opptatt på onsdager, så kan jeg snakke med Janne om vi kan legge treningene til torsdager. Hvodan høres det ut? Da får vi gjerne Silje også med Det er ikke en dag som passer i det hele tatt for meg Er utolig opptatt akkurat den dagen... Men jeg kan vel ikke gjøre noe med det *dobbelpost, endret av mod. Charleen*
Scarlet Skrevet 7. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2006 Det blit utstillingstrening hos Janne (der vi var sist) på torsdag den 12.10. kl 18.00. Jeg tar med trimmebord
Carina Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Det blit utstillingstrening hos Janne (der vi var sist) på torsdag den 12.10. kl 18.00. Jeg tar med trimmebord Går visst glipp at dette da jeg er i nord-norge i forbindelse med en begravelse. Håper det blir flere ganger, da vil jeg og Willis gjerne hive oss med.
Scarlet Skrevet 10. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2006 Går visst glipp at dette da jeg er i nord-norge i forbindelse med en begravelse. Håper det blir flere ganger, da vil jeg og Willis gjerne hive oss med. Ja, det blir ikke siste gang. Vi satser på trening annenhver uke. Du er hjertelig velkommen til å delta.
Anne Skrevet 11. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2006 Når og hvor er neste gang? Gjerne en adresse slik at jeg kan finne det på Gule sider Viss dere tar imot hunder under 30 cm vel og merke Oi sann! Ble vist litt mange... Fikk bare opp siden kan ikke vises og trykket på nytt... *Fikset. Aya.*
Scarlet Skrevet 12. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Når og hvor er neste gang? Gjerne en adresse slik at jeg kan finne det på Gule sider Viss dere tar imot hunder under 30 cm vel og merke Hei Anne Neste gang er tirsdag den 24.10 kl 18.00. Det er i gamle Folkvordvei på Sandnes. Bare ring mg på 916 05 668 så forklarer jeg deg veien. Det er kjempelett å finne frem
Carina Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Hei Anne Neste gang er tirsdag den 24.10 kl 18.00. Det er i gamle Folkvordvei på Sandnes. Bare ring mg på 916 05 668 så forklarer jeg deg veien. Det er kjempelett å finne frem Åneeei, jeg er jo helt på en snurr! Nå skulle jeg inn her og se når i morgen dere skulle begynne.. Får satse på neste gang da..
Scarlet Skrevet 25. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Åneeei, jeg er jo helt på en snurr! Nå skulle jeg inn her og se når i morgen dere skulle begynne.. Får satse på neste gang da.. Om du har lyst så kan vi alltid ordne med litt trening i morgen. Kan godt møte opp å trene fra 18.30 jeg vet du
Scarlet Skrevet 29. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Når er neste gang? Hei Trine Vi kan ta en trening torsdag den 2. november kl 18.00 Får se om vi kan få samlet en fin gjeng
Carina Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Om du har lyst så kan vi alltid ordne med litt trening i morgen. Kan godt møte opp å trene fra 18.30 jeg vet du Heisann! Beklager at du ikke har fått svar fra meg på dette, jeg har hatt problemer med dataen så jeg fikk ikke svart på innlegget, bare lest det - veldig irriterende, fikk ikke sendt PM heller. Blir gjerne med på torsdag da hvis det er greit.
Scarlet Skrevet 29. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Heisann! Beklager at du ikke har fått svar fra meg på dette, jeg har hatt problemer med dataen så jeg fikk ikke svart på innlegget, bare lest det - veldig irriterende, fikk ikke sendt PM heller. Blir gjerne med på torsdag da hvis det er greit. Selvfølgelig kan du få være med oss
Taz Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Da spør jeg om Sandra også vil være med. Hvor er det dere trener?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar