Tina Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Må bare lige spørge... er jeg den eneste der ejer en hund der virkelig hader regnvejr? Ser så sjovt ud når vi går ud i regnvejr og Enya nyder det så meget og plasker rundt i alle vandpytter og Mille går rundt og ser meget utilfreds ud. Hi hi.
Baby Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Zico haaaater det virkelig!! Regner det, kan jeg bare glemme å trene. Er det virkelig ille skal jeg være HELDIG om han addlyder Sitt. :roll:
Tina Skrevet 6. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Nåh hvor sødt! Mille piver hvis jeg beder hende om at dække i regnvejr... hun gør det men hun piver hjerteskærende. Så ja al træning med hende skal også foregå i godt vejr eller indendørs. En magelig hund jeg har.
Kine Helen Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Skrevet 7. Juli 2005 Speedy hater regn.. hvis det regner på ene turen vår så nekter han å komme til meg neste gang vi skal ut.. redd for regnet!
Anne Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Skrevet 7. Juli 2005 Aro liker heller ikke regnet... Det er ut å gjøre det mest nødvendige å så piler vi inn igjenn :mrgreen:
MarieR Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Skrevet 7. Juli 2005 asl iker og gå tur i regn, men og trene dekk og sitt i regnvær er ikke hans favoritt da
Jeampi Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Skrevet 7. Juli 2005 Hvis jeg slipper Pito utenfør døren så hun kan tisse og det regner så skuler hun stygt på meg akkurat som hun sier "du skal få angre på dette" hehehe Og hvis vi er ute å går i plask regn så er hun kjempeivrig i begynnelsen men går saktere og saktere etterhver som pelsen fylles med vann og blir tyngra stakkar...Så til slutt må jeg nesten dra henne av gårde...
Cavalier&Collie Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Skrevet 7. Juli 2005 Lissi stritter for å gå ut i regnet Men jeg liker det - ingen mor som tvinger meg til å gå ut 8)
LouDan Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Skrevet 7. Juli 2005 Romeo har ingenting i mot regn. Han ser på regn som sol Vi kan trene alle lydighets øvelsene og Det eneste er at je må be'n legga seg to ganger første gang je ber'n gjøra det Men etter det går alt som en drøm
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar