Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 28-29 oktober

Monab88

Recommended Posts

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!

Nå er det litt usikkert om jeg drar. Hellerudsletta er samme helg og i Oslo. Pluss at NKK Hamar er helgen etter så vil helst ikke reise så mye med Phoebe vær helg. tror det blir Hellerudsletta jeg :P Kan sende deg gode tanker "Just_me:)" ! :P

Åja. Gud så mye surr det blir hver gang vi skal møtes ;) Hehe, du får tenek på oss da, håper det går greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen flinke fotografer føler for å ta noen bilder av hundene i ringen, så hadde det vert kjempefint :P

Ikke at jeg er så flink i forhold til mange andre her altså.. :D Men om jeg er der da kan jeg ta bilder..

Hvilken dag stiller dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt... Nå innbilte jeg meg at dette var en helt annen tråd da. :D Trodde det var Vikingeskipet det var snakk om nå jeg.. :P JA, jeg begynner å bli trøtt... :rolleyes:

åå, hehe. Vel, du kan gjerne få ta bilder i skipet og! :P Der stiller vi på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk også PMene i dag, men den ene klubben gav oss starnummer XX pågrunn av delvis manglende betaling. Vi betalte for begge dagene samme dag for det var forskjellig dato på nkk sine nettsider og det som sto aventert på hundesport og det som sto på hjemmesidene. Rart det gikk greit for den ene klubben og ikke den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk også PMene i dag, men den ene klubben gav oss starnummer XX pågrunn av delvis manglende betaling. Vi betalte for begge dagene samme dag for det var forskjellig dato på nkk sine nettsider og det som sto aventert på hundesport og det som sto på hjemmesidene. Rart det gikk greit for den ene klubben og ikke den andre.

Samme her. Roweilerklubben sende u XX, mens jeg fikk nummer av dobermannkl... Og jeg betale il begge samidig. Får vel bare a med kvitteringen.

Det er 2 Basenji valper begge dager, samt 3+5 voksne- Så det var ikke mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke meldt på Chessea på den utstillingen, men det kan hende jeg tar en tur for å kikke om sjansen byr seg. Jeg tror ikke denne utstillingen var for Portugisiske vannhunder, så det var vel grunnen til at jeg ikke er påmeldt, om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange puddler (hvis det er der da :D ) og salukier?

Lørdag:

Toy puddel - 3 valper og 8 voksne

Dvergpuddel - 8 valper og 19 voksne

Mellompuddel - 3 valper og 9 voksne

Stor puddel - 3 valper og 19 voksne

Finner ikke saluki

Søndag:

Toy puddel - 4 valper og 8 voksne

Dvergpuddel - 5 valper og 18 voksne

Mellompuddel - 4 valper og 8 voksne

Stor puddel - 8 valper og 23 voksne

Saluki - 1 valp og 16 voksne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Jeg har iallefall med meg kameraet mitt, så det blir noen bilder, om de blir bra, det aner jeg ikke:P

Oh, kunne du prøve å ta bilde av Archie i ringen og? :D Hvis du vil - og kan seff ;)

EDIT: Trengs ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pm'ene mine i dag...

Dommerbytte på lørdag :) og ingen konkurrenter hverken lørdag eller søndag. Det betyr at jeg ikke får sammenlignet Foxy med noen andre før Hamar, siden vi valgte å droppe Kongsberg.

Å, kom dere med? Stilig! :)

Da sees vi der! Jeg fikk merkelig nok bare PM for søndag jeg, så jeg håper da inderlig den andre kommer i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader ta hu som styrer med PM lørdag altså.. jeg sendte mail rett etter jeg meldte på og ba henne sende PM her jeg er nå, men det var tydeligvis for vanskelig. Har jo fått for søndag, så de har jo tydeligvis fått det med seg. Jeg vet jo at mailen kom fram også, etterosm det kom autosvar. Åååå! Så irriterende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...