Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 28-29 oktober

Monab88

Recommended Posts

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg til å melde på Bella og Albin i Letohallen den 27 og 28 oktober!

Både jeg og Kay(julebrus) kjører opp til da, så vi skal ta oss en langtur sammen på utstilling :)

Hvem flere er det som skal dit?

Og er det noen som vet av et hotell eller noe i nerheten?

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nå har jeg bestemt meg til å melde på Bella og Albin i Letohallen den 27 og 28 oktober!

Både jeg og Kay(julebrus) kjører opp til da, så vi skal ta oss en langtur sammen på utstilling :)

Hvem flere er det som skal dit?

Og er det noen som vet av et hotell eller noe i nerheten?

Letohallen sportshotell? Det er samme bygget ;)

Hvis ikke så er Gardermoen bare 10 min unna med bil, der er det jo et par-tre hoteller.. Det er kanskje noen på Eidsvoll og, uten at jeg skal banne på det ;)

Skrevet

Er det noen som vet om det blir valpeshow på søndagen? Har hørt at det kanskje ikke blir noe av..:/

Edit; Fant ut av det.

Skrevet

Vi skal. Samboer skal jobbe som plassjef, og jeg skal stille en hannhund i JK begge dager, pluss to 4 mnd gamle valper fra eget oppdrett :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Vi har bestilt rom på Rica ;)

Om noen ser oss så er det bare å komme bort å hilse på!

Når sånn ca. kommer PM'en?

Guest cavkooik
Skrevet

Jeg har meldt på to cavaliergutter begge dagene.

Kan få et lite problem da, hvis yngstemann skulle klare å få HP, og eldstemann får rødt, da har jeg plutselig to stykker i vinnerklassa... ;) Er det noen som eventuelt kunne tenke seg å hjelpe meg, hvis det skulle skje? :rolleyes:

Skrevet

Jeg har meldt på to cavaliergutter begge dagene.

Kan få et lite problem da, hvis yngstemann skulle klare å få HP, og eldstemann får rødt, da har jeg plutselig to stykker i vinnerklassa... ;) Er det noen som eventuelt kunne tenke seg å hjelpe meg, hvis det skulle skje? :rolleyes:

Jeg kan godt hjelpe til :P Skal ikke stille egne så har "fri" :P

Skrevet
Vi skal. Samboer skal jobbe som plassjef, og jeg skal stille en hannhund i JK begge dager, pluss to 4 mnd gamle valper fra eget oppdrett ;)

Jeg skal se på dere :P

Mona.. Jeg vil møte deg :P

Guest cavkooik
Skrevet

Jeg kan gjerne hjelpe om det ikke kræsjer med bernerne!

Jeg kan godt hjelpe til :P Skal ikke stille egne så har "fri" :P

Kjempeflott - begge to. Så får vi se når PM-en kommer da - også gjenstår jo selve bedømmingen... ;)

Guest Just me!!
Skrevet

Jeg (oppdretter) skal stille Archie for første gang :unsure::P

Skal kanskje dra for å se og sosialisere pobbe (phoebe :P )

..Og heie på oss, hihi ;)

Skrevet

Nå er det litt usikkert om jeg drar. Hellerudsletta er samme helg og i Oslo. Pluss at NKK Hamar er helgen etter så vil helst ikke reise så mye med Phoebe vær helg. tror det blir Hellerudsletta jeg ;) Kan sende deg gode tanker "Just_me:)" ! :P

Skrevet

Nå er det litt usikkert om jeg drar. Hellerudsletta er samme helg og i Oslo. Pluss at NKK Hamar er helgen etter så vil helst ikke reise så mye med Phoebe vær helg. tror det blir Hellerudsletta jeg ;) Kan sende deg gode tanker "Just_me:)" ! :P

har du link til den på hellerudsletta? det er nærmere så må se hvilke raser som kommer :P

Skrevet

Mona.. Jeg vil møte deg :P

Jeg og!

Jeg så deg faktisk i Kongsvinger men turte ikke å si hei ;)

Men i Letohallen er jeg der fra start til slutt begge dager så jeg har god tid til å treffe alle som vil :P

Skrevet

Jeg og!

Jeg så deg faktisk i Kongsvinger men turte ikke å si hei ;)

Men i Letohallen er jeg der fra start til slutt begge dager så jeg har god tid til å treffe alle som vil :P

det er jo ganske innbilsk å ville møte seg selv :rolleyes:

Regner med jeg dilter etter Lill B)

Skrevet

Hva er det på hellerudsletta?

Jeg vurderer å dra til letohallen, men får se an litt..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...