Gå til innhold
Hundesonen.no

Tidsfordriv på skolen


HHC

Recommended Posts

Jeg surfer på nettet. Hvis jeg ikke har pc, tegner jeg agilitybaner, lager treningplaner, lager planer for hva jeg skal gjøre resten av dagen, gjør lekser, tenker på agility.. :)

Jeg irriterer meg alltid over folk som bråker hvis jeg faktisk prøver å følge med, så det gjør jeg ikke selv. Uansett er det sjeldent noe problem i klassen min, supert å gå i en klasse hvor alle er interessert i å gjøre det bra..Fordelen med å gå i matteklasse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegne på armene til hverandre, ta bilder/filme, skriver masse tull (dikt, hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem osv..).

Vi har ganske sjelden lærer i klasserommet når vi får oppgaver å jobbe med. Så når vi ikke har lærere i klasserommet så spurter halve klassen ut av klasserommet og ikke gjør en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Nina, prøver jeg å følge med i timene og engasjere meg. Har i alle fall aldri gjort noe annet enn skole, i timene. Muligens surfa litt i IKT-timene :) , men det er ikke mer enn det som jeg kan komme på.

Enkelte ganger har det hendt at jeg er så ekstremt trøtt at setningene jeg skriver av tavla avsluttes med en lang strek nedover boka, da jeg sovner med nesa i pulten. Det har jeg slitt litt med i siste time i det siste. Vi slutter 4, og gud så trøtt man blir etter 6 timer på skolen, og å vite at man har 1,5 igjen, i tillegg til at man aldri klarer å få seg i seng før 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint jeg er jente da og kan gjöre flere ting på en gang.

Jeg kan höre med et halvt öre og lese hundesport. (uuh, credzz til meg) Funker fint.

Ellers er timene våre faktisk ganske morsomme nå, vi har mye praktisk, og det er fett.

I fjor hadde vi omtrent bare teori hele dagen, og med laptop og fri tilgang til nett ble det ikke gjort mye gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel musikk i øra i hver time..pleier bare å ha ene proppen i øret og blir det for kjedelig så propper jeg i den andre også :huh:

tegner, skriver, tenker, sover og sånnt..skriver lapper.

bondesjakk er også litt morro =)

hender også at man skulker litt eller finner på egen undervisning ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akkurat nå sitter jeg her, mitt i skoledagen, og venter på at klokken skal nærme seg tolv, så hundeundervisningen begynner. Vi er uten lærer de fire første timene, logg for de siste øktene med Ask, og logg for dagens økt med valp er påbegynt, så nå har jeg jo ingenting og gjøre, bortsjett fra å sitte her :D

Men ellers er jeg så aktiv og oppmerksom i timene som mulig. :huh::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ungdomskolen var det lett å kombinere tull å tøys i timene og gode karakterer (hørte også til de som fikk gjøre leksene på skolen i timene).

Litt verre nå på vgs. I fjor var det fri tilgang på laptop dagen lang med trådløst nett, ikke helt heldig i min situasjon. Nå bruker vi ikke like mye data, så prøver å følge med så mye som mulig å få gjort mest mulig oppgaver. Da slipper jeg å pugge til prøver og gjøre all leksene hjemme. :)

Hihi, på ungdomsskolen var vi vel beryktet for vår kjære kortstokk, var vel mer enn en gang vi ble tatt på fersken. :rolleyes: Værste var da de faktisk tok den fra oss (men hadde jo flere da, moahaha). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...