WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Noen som skal på NKK på Bjerke Travbane, 13-14august? Jeg skal hvertfall stille Oscar'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Om det er Valpeshow på Nkk utstillingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Om det er Valpeshow på Nkk utstillingene? Nei, dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Ok.. Da får jeg vel vente til Diego blir voksen.. Er ikke mangen utstillinger med valpeshow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Det er jo valpeshow på nesten alle utstillinger utenom NKK! I alle fall de jeg har vært på. Valpeshow er supert å være med på før man begynner med ordentlig utstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Tror ikke det er så mangen utstillinger her i Stavanger.. Eneste jeg vet om framover er Nkk Stavanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 siden det er kun en uke mellom nkk oslo og buhundens nasjonaldag så måtte jeg velge. valgte nasjonaldagen siden det er spes.utstilling for buhund. lykke til dere som skal dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Jeg skulle egentlig, men fikk høre diverse greier om dommeren som skal dømme Cavalier så jeg kuttet det ut og drar til nesbyen isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Jeg kommer nok til å være på bjerke.. Oppvokst like ved tavbanen..Så der ser du meg sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Tror ikke det er så mangen utstillinger her i Stavanger.. Eneste jeg vet om framover er Nkk Stavanger.. 05.08 er det valpe show i stavanger, SBK sitt. 29.10 er det utstilling i sandnes, japansk spisshund klubb som arrangerer og 5 og 6 november er det utstilling på stord. (ikke såå lengt å kjøre egentlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Ohh.. Når er påmeldings fristen på det Sbk arrangerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Påmeldingsfristen er 14.07 hvis du medler på over web er det 21.07 På denne linken ligger alle utstillinger Chow'er kan delta på! http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/t...D=1093436943389 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Vi skal kanskje siden vi er i sør den uka (leiren) Vet ikke om vi skal stille hund, men jeg har litt lyst til å gå JH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 mulig jeg også skal gå JH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 Skal mest sannsynlig stille en Pomeranian på 14 måneder på Bjerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 7. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 går det som spisshund eller selskapshund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 Tror ikke det er så mangen utstillinger her i Stavanger.. Eneste jeg vet om framover er Nkk Stavanger.. der tror jeg vi skal å stille, håper no det. det er i hvertfall planen. det har hendt at NKK avd. i rogaland holder valpeskuer der men det er ikke ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 11. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 WheatenMali har du noen program på åssen raser det er utstilling på? jeg tror ikke det er Boston terrier, men du vet ikke noe om det? Når skal du stille da..??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 går det som spisshund eller selskapshund? Pomeranian går under gruppe 5 - spisshunder... Jeg skal stille, men kun i junior handling på søndagen. Skal stille en lhasa apso tror jeg.. Eller Cita'en min... Cita skal i hvert fall se på og heie, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2005 Pomeranian går under gruppe 5 - spisshunder... Ja, men de stiller også på miniatyrhundklubbens utstillinger. Sammen med cavalier og noen fler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 18. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2005 Jeg skal bor jo i Oslo, så er veldig gunstig Jeg skal stolle 4 chinese Crested, 3 tibetanske Terriere på lørdagen. Bare håper og krysser fingrene for at de ikke kræsjer!! :-o På søndagen skal jeg stille en toller som står for championatet 8) blir kjempe morro, gleder meg masse!!! Lykke til allesammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 18. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2005 jeg skal dit å se på. Men ekke vits å stille lunah, for hu har altforlite pels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 19. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 Skal kanskje dit å se på jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 WheatenMali har du noen program på åssen raser det er utstilling på? jeg tror ikke det er Boston terrier, men du vet ikke noe om det? Når skal du stille da..??? skal vi se: Boston Terrier går på lørdag de!! Jeg skal stille lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 Jeg skal bor jo i Oslo, så er veldig gunstig Jeg skal stolle 4 chinese Crested, 3 tibetanske Terriere på lørdagen. Bare håper og krysser fingrene for at de ikke kræsjer!! :-o På søndagen skal jeg stille en toller som står for championatet 8) blir kjempe moro, gleder meg masse!!! Lykke til allesammen!! oi- lykke til! får håpe det ikke kræsjer! (Hvis ikke finner du sikkert en snille handler som stiller opp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar