Gå til innhold
Hundesonen.no

sjekk dette men ikke for sarte mager

tmps

Recommended Posts

:wub: åhhhhh fyyy fae........!!! jeg sitt her med tårer i øyneen nå...hvordan...hva i alle dager er det med folk??? eier de ikke hjerte i det hele tatt..hvordan kan de gjøre slikt``??? :)

jeg blir jo bare super lei meg bare jeg tråkker litt på odin ved en feil...jeg skjønner ikke hvordan folk kan gjøre dette.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRUSOMT! jeg sitter her å grøsser nedover ryggen og håra reiser seg i nakken, blank i øya, små kvalm, veit at så snart tristheten har lagt seg litt blir jeg glovarm på øra og alt forvandles til et fryktelig sinne og hat mot alle som gjør slikt!?! Hvordan klarer di å få seg til å gjøre det? Må si jeg ønsker dem et visst sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Oh my god!

Stakkars hunder! :P

Hvordan i all verden går d ann å behandle de slik?! :P

Fant noe helt forferdelig: http://www.greys-galgos-in-need.de/Present...lgos_INGLES.pdf

Begynte nesten å gråte!

Å herregud! At folk kan gjøre noe slikt! Sitter her med tårer i øynene, mildt sagt! Hadde bare lyst til å skrike ut når jeg så de bildene!

Kvalmenes.. :P

De folkene som gjør slike ting kan ikke ha noe som helst hjerte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke at det kan finnes så mange onde mennesker i denne verden... det er helt forjævlig!! tenk å behandle et uskyldig dyr på den måten, har mest lyst til å grine i tillegg til at jeg blir så forbanna sint!! mennesker som det skulle ikke fått lov å leve! de har rett og slett ikke livets rett!for en syk verden vi lever i....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god!

Stakkars hunder! :P

Hvordan i all verden går d ann å behandle de slik?! :P

Fant noe helt forferdelig: http://www.greys-galgos-in-need.de/Present...lgos_INGLES.pdf

Begynte nesten å gråte!

Det er grusomt hva folk kan gjøre med dyr.. Hundene må straffes før de drepes? Hvem er det som kan finne på noe sånt?!

Hva er det bilde av?

Er så nysgjerrig , men tørr ikke å se. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj!!

Forferdelige bilder!

Jeg har selv en irsk greyhound rescue, og blir bare kvalm av tanken på hva som kunne vært min deilige gutts fremtid hadde han blitt der..

Da politiet beslagla han og oppdretters andre hunder var min en hårsbredd fra å sulte ihjel.

Idag er han en flott og staselig ung greyhound mann!

Diskusjonene går ofte hett her inne rundt dette tema, og det finnes mange ulike meninger om å ta til seg disse hundene.

Men mitt liv hadde hvertfall vært veldig fattig uten godgutten min, så jeg har ikke angret ett sekund!

Men for all del, det er ett enormt ansvar! (Noe selvfølgelig alle hundekjøp er)

Uansett er hvertfall jeg av oppfatningen at man kan ikke redde alle, men vi må ikke slutte å bry oss av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...