Gå til innhold
Hundesonen.no

om terror angrepet og andre slike saker.. CREPPY!


tm100021

Recommended Posts

1) New York City har 11 bokstaver

2) Afghanistan har 11 bokstaver

3) Ramsin Yuseb (Terroristen som trua med å ødelegge Twin Towers i

1993) har 11 bokstaver

4) George W Bush har 11 bokstaver

Dette kunne vært ren tilfeldighet, men det blir mer interessant:

1. New York er den 11. stat

2. Fly 11 hadde 92 passasjerer ( 9 + 2 = 11)

3. Fly nummer 77 som også traff Twin Towers, hadde 65 passagere (6 + 5 = 11)

4. Tragedien skjedde 11. september, eller også kjent som 9/11 ( 9 + 1 + 1 = 11)

5. Datoen er lik "US emergency services" telefonnummer 911 ( 9 + 1 + 1 = 11)

Fortsatt tilfeldighet? les videre......

1) Totalt antall ofre på flyene som styrta ned var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11)

2) 11. september er den 254. dag i året ( 2 + 5 + 4 = 11)

3) Bombningen i Madrid skjedde 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11)

4) Tragedien i Madrid skjedde 911 dager etter Twin Towers tragedien.

Nå kommer noe som er enda merkeligere:

Det mest kjente symbol for USA, etter Stars & Stripes, er ørnen.

Følgende vers er tatt fra Islams mest hellige bok, Koranen:

"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle.

The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while some of the people trembled in despair still more rejoiced:

For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."

Det var vers nummer 9.11 i Koranen.

Tror du ennå at det er en

ren tilfeldighet? Prøv dette og sjekk hva du føler senere:

Lukk opp Microsoft Word og gjør følgende:

1. Skriv med store bokstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første fly som traff Twin Towers.

2. Marker Q33 NY

3. skift til størrelse til 48

4. skift skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1) SKREMMENDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke skremmende. Dette er tull som sirkulerer på nettet. Se bare her:

Q33 NY

From Wikipedia, the free encyclopedia

Jump to: navigation, search

"Q33 NY" refers to an Internet hoax which was spread, often via e-mail, in the wake of the September 11, 2001 attacks. The hoax capitalizes on an oddity of the Wingdings symbol font.

The message claimed that "Q33 NY," the supposed "flight number" of one of the airplanes to hit the World Trade Center, becomes a message when rendered in Wingdings font. In Wingdings, "Q33 NY" renders as:

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Q33_NY_-_almost_MS.svg

(Note the skull and crossbones and Star of David on the right.) However, "Q33 NY" is not an actual flight number or an aircraft registration number - it's a meaningless assemblage of letters and numbers designed to take advantage of the font's symbols to infer a connection (prophetic or conspiratory) between the 9-11 attacks and Jews.

The actual flight designations of the airplanes striking the World Trade Center were American Airlines Flight 11 (so, AA11, tail number N334AA, first plane) and United Airlines Flight 175 (UA175, tail number N612UA, second plane). It is worth noting that in New York, there is a bus route Q33 serving LaGuardia Airport, which was not connected with any of the flights used in the attacks.

Retrieved from "http://en.wikipedia.org/wiki/Q33_NY"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P

Hvor mange år skal man drive å markere og grine seg ihjæl for terrorangrepene da, tror dere?

Jeg tror det er viktig at det blir markert og ikke glemt jeg..

Men alt det som står på nettet, som startinnlegget her, skal man nok ikke ta for seriøst! ikke alt ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns vel selv at det ikke bør bli markert så høytidelig for hvert år. greit det var 5 år nå, men sist har det hvert 4, 3 og 2 år siden. Og sånn kan det ikke fortsette. greit vi kan tenke oss tilbake til det. Men vi må begynne å tenke fremover.

Det var trist det som skjedde. Og føler virkelig med alle som mistet sine kjente og kjære. Men må være vondt for dem at det blir rippa opp for hvert år som går.

Og sånne mailer er ikke så creppy som alle skal ha det til. Det vil alltid være noen som finner på ting, plutselig så drar de inn ting som ikke har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P

Hvor mange år skal man drive å markere og grine seg ihjæl for terrorangrepene da, tror dere?

Helt enig! Hva med å markere alle de som dør av sult hver dag også? Eller aids? Det er da omtrent like mange? Det ER trist at det skjedde, og det ER trist og tragisk at mennesker kan gjøre sånt mot hverandre. MEN jeg føler at fordi det er USA som ble rammet, har ettervirkningene blitt så enormt mye større, enn om f.eks Israel hadde gjort det mot Palestina. Eller om det hadde skjedd i Afrika... Minn det, husk det, ha respekt, men ikke bli blinde for alt annet grusomt som skjer her i verden, bare fordi det kanskje ikke skjer med hvite, rike mennesker i et "sivilisert" land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Hva med å markere alle de som dør av sult hver dag også? Eller aids? Det er da omtrent like mange? Det ER trist at det skjedde, og det ER trist og tragisk at mennesker kan gjøre sånt mot hverandre. MEN jeg føler at fordi det er USA som ble rammet, har ettervirkningene blitt så enormt mye større, enn om f.eks Israel hadde gjort det mot Palestina. Eller om det hadde skjedd i Afrika... Minn det, husk det, ha respekt, men ikke bli blinde for alt annet grusomt som skjer her i verden, bare fordi det kanskje ikke skjer med hvite, rike mennesker i et "sivilisert" land.

Det der tror jeg du har helt rett i, jeg er fullstendig enig med deg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...