WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 hehe, ja... morsomt med forskjellige aussies... de blir aldri like... ja, gøy å se, synes det finnes så mange flotte blue merler av rasen, noen som er så mørke i ansiktet, andre som er blåe over hele kroppen (ikke mye svart liskom)! De er så flotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 ja, det er det som fascinerer meg med aussien... Vicky er merle, men hun er nesten helt hvit i ansiktet da... kanskje den hviteste i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 må bare komme med noen eksempler: Lyst ansikt WOW! uten tan av vakkert! Mørk Lys valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 ja, de er utrolig flotte! Alle aussier er nyyyydelige... *elsker rasen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 helt enig, jeg har planer om å kjøpe en aussie en gang men da vil jeg enten ha en blue merle som den på bilde nr.2 med hvitt hode eller en blue merle uten tan Skal være kresen på fargen da (skal ikke glemme gemyttet selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 jeg kommer til å ha en del hvite aussies. Vil ha det milde utrykket på noen av dem. Men jeg skal også ha noen veldig mørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Jeg skal love deg at du kommer til å få en telefon fra meg en dag Har du funnes hannhund til det første kullet? Hvis ikke, hvilken farge skal han ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 antageligvis blir det en aussie hanne som heter Jeppe Han err rød, og stor og kraftig. Det blir ventet blue merle valper med mørkt og lyst ansikt, og røde valper Her er siden til valpenes far: http://home.c2i.net/lorem/ Blir utrolig spennende den dagen du ringer vil du fort komme høyt på listen med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 ååh! Han kjenner jeg jo!! Møtte han når vi var på tur!! NYDELIG kar!! Han forelska seg helt i Nena'en min Hu som eier han har spurt om jeg vil handle Jeppe på utstilling til og med Der får du deg valper med godt gemytt OG utseende!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 den dagen du ringer vil du fort komme høyt på listen med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 Skulle ønske wheaten var i svart, eller rød og kakaofarget/skjokoladefarget, eller klanskje black and tan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 jeg kommer til å ha en del hvite aussies. Vil ha det milde utrykket på noen av dem. Men jeg skal også ha noen veldig mørke Skal du bare ha blue merle? Om du har red også, får du nok en telefon fra meg også en gang i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 Jeg skal love deg at du kommer til å få en telefon fra meg en dag Har du funnes hannhund til det første kullet? Hvis ikke, hvilken farge skal han ha? Meg og - 110% sikkert =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 Kommer nok en del Red merle, siden faren har røde linjer, også er han rød selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 må bare komme med noen eksempler: WOW! Sånn vi jeg ha ! =D> Enten en sånn en eller red merle, eller hvordan det skrives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 sirka Vicky`s farger det utstillings messig er visst ikke det noe særlig.. jeg liker at de har et litt mildt ansikt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 8. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 ja, leste standaren i går, og der skulle de visst ha farger rundt øynene også helst, men gjør meg ingenting, for de er jo skjønne uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 ja, jeg er helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 8. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 9. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2005 jeg kommer til å ha en del hvite aussies. Vil ha det milde utrykket på noen av dem. Men jeg skal også ha noen veldig mørke Sånn som Vicky i ansiktet mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2005 Om Vicky er litt liten i forhold til andre aussier? For de bildene jeg har sett til nå, så virker det ut som Vicky har litt smalere ansikt og mindre kropp?? Hun er jo dritt herlig.. Søte Vicky. Men motte bare spør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2005 ja, Vicky har et litt mildere utrykk. hehe... får se om det kommer noen som Vicky.. regner med en del mørke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 9. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2005 Yndlingsfargen er jo blue merle, men det kunne jeg ikke ha tenkt meg passa til en cavalier, så red merle hadde vært knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 10. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2005 Liker ikke så godt øynene til blue merle aussiene..Syns de lyseblå øynene bli for intense... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2005 Skulle ønske wheaten var i svart, eller rød og kakaofarget/skjokoladefarget, eller klanskje black and tan? svart og rød finnes Var senest for 4uker siden og hilste på 4røde valper, det mindre pene med dem er at de har røde neser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar