Gå til innhold
Hundesonen.no

Ris og ros!

Toller

Recommended Posts

Guest Just me!!

Flott, ikke for mye stæsj (og det er bra!) :P Også bor du i Oslo da, juhu.. Da tipper jeg Archie gjerne vil bli med Phoebe på noen fremtidige turer :lol:Han lurte også på om han kunne være med på "Andre hunder-siden", selvom du ikke kjenner han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fin side! En av de bedre pzico sidene jeg har sett :lol: Men på "phoebe" er det noe tekst som er oppå den andre. dobbelt. Det burde fikses. Så på noen av de andre sidene burde det midtstilles. (syns jeg) Som feks. på "bilder" og "aktiviteter". kanskje knappene som feks. på phoebes side som det står: foreldre, søsker osv. kunne vært litt mindre skrift. feks bruke den fonten du har på første siden på alle overskrifter.

Altså bare tips til hva jeg ville ha endret på. Men syns siden din var bra jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Tusen takk!

Så klart skal han få være på andre hunder siden :P

Kanskje han etterhvert kommer på "venner" etterhvert, vi skal nok få ordnet noen turer ja :P

Du har ikke hjemmeside du da? Har ingen bilder av Archie vett :P

Ja huff, glemsom jeg :P Har ikke fått lagt inn bilder enda, men kan vel legge ut noen her?

Vi sier det vi, hihi :P:P

Archiesfrstebad001-2.jpg

Utptur004-1.jpg

EmilieogMarianne017-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fin side! En av de bedre pzico sidene jeg har sett :P Men på "phoebe" er det noe tekst som er oppå den andre. dobbelt. Det burde fikses. Så på noen av de andre sidene burde det midtstilles. (syns jeg) Som feks. på "bilder" og "aktiviteter". kanskje knappene som feks. på phoebes side som det står: foreldre, søsker osv. kunne vært litt mindre skrift. feks bruke den fonten du har på første siden på alle overskrifter.

Altså bare tips til hva jeg ville ha endret på. Men syns siden din var bra jeg. :P

Duly noted! :P Siden er under konstruksjon, så trenger alle mulig tips! Overskriftene skal fikses etterhvert, det er bare det at det er Heidi som lager overskriftene til meg på photo shop... Og det er jo ikke alltid man har tid til. Men takk for tips! :P

Just me :P : Archie er på vei inn på siden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duly noted! ;) Siden er under konstruksjon, så trenger alle mulig tips! Overskriftene skal fikses etterhvert, det er bare det at det er Heidi som lager overskriftene til meg på photo shop... Og det er jo ikke alltid man har tid til. Men takk for tips! :o

Just me :o : Archie er på vei inn på siden! :o

At det er jeg som lager overskriftene skal ikke være noe hinder :P jeg fikser så gjerne. Bare å si ifra hvordan du vil ha det Jeanette :P

Flott side forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte skriften og måten du hadde laget menyen på. Men den var litt vel lys grå, kanskje? Litt (litt) vanskelig å se. På "din" side: Jeg skjønte egentlig ikke hvem som er deg på bildene.. :) bortsett fra når du stod med en hest, da.. Men det var vanskelig å kjenne deg igjen på de andre bildene. Et portrettbilde hadde vært fint, fx, siden det med hesten var tatt fra et stykke unna. Likte også måten du forteller om interessene dine på, med bilder. Personlig kjente jeg ikke igjen alle fjesene (hvem er hu dama?? :) ), men ellers var det bra!

Resultat-linken virker ikke, men Poebe har kanskje ikke fått noen resultater enda? Evt kan du lage en side til linken, hvor det står at det vil komme resultater, evt også gjerne innen hva du planlegger å få resultater i. Jepp, kronglete skrevet.. (Altså, skal du stille henne ut, kan du skrive at utst.res. kommer senere, lp, ag osv kommer senere.. Blir også en måte å få vite om planene dine på, og mål.) Linkesiden var grei, ikke for lang, men heller "tettere", siden du har flere linker på en linje. Likte det mye bedre. :) Bra måte du har satt det opp på også, delt det inn i grupper på en måte.

Oppdatert-siden var kjedelig, dessuten så kan jeg jo forandre teksten der..! :D Hva med linker til det som er oppdatert? (Vet ikke om du kan gjøre det i piczo.) I alle fall ikke ha vindu med scroll i, med den type tekst. Blir veldig kjedelig å lese, eller å lete i. Kan jo evt lage en vanlig side med punkter med det som er oppdatert, og slette etterhvert som du opdaterer, så besøkende slipper å scrolle nedover en to m lang side for å se hva som er blitt oppdatert for tre år siden, hvis du skjønner..?

Kan du ta en titt på min side nå? :) Jeg har en tråd liggende under utvikling av hjemmsider her på off topic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte skriften og måten du hadde laget menyen på. Men den var litt vel lys grå, kanskje? Litt (litt) vanskelig å se. På "din" side: Jeg skjønte egentlig ikke hvem som er deg på bildene.. :) bortsett fra når du stod med en hest, da.. Men det var vanskelig å kjenne deg igjen på de andre bildene. Et portrettbilde hadde vært fint, fx, siden det med hesten var tatt fra et stykke unna. Likte også måten du forteller om interessene dine på, med bilder. Personlig kjente jeg ikke igjen alle fjesene (hvem er hu dama?? :) ), men ellers var det bra!

Resultat-linken virker ikke, men Poebe har kanskje ikke fått noen resultater enda? Evt kan du lage en side til linken, hvor det står at det vil komme resultater, evt også gjerne innen hva du planlegger å få resultater i. Jepp, kronglete skrevet.. (Altså, skal du stille henne ut, kan du skrive at utst.res. kommer senere, lp, ag osv kommer senere.. Blir også en måte å få vite om planene dine på, og mål.) Linkesiden var grei, ikke for lang, men heller "tettere", siden du har flere linker på en linje. Likte det mye bedre. :) Bra måte du har satt det opp på også, delt det inn i grupper på en måte.

Oppdatert-siden var kjedelig, dessuten så kan jeg jo forandre teksten der..! :D Hva med linker til det som er oppdatert? (Vet ikke om du kan gjøre det i piczo.) I alle fall ikke ha vindu med scroll i, med den type tekst. Blir veldig kjedelig å lese, eller å lete i. Kan jo evt lage en vanlig side med punkter med det som er oppdatert, og slette etterhvert som du opdaterer, så besøkende slipper å scrolle nedover en to m lang side for å se hva som er blitt oppdatert for tre år siden, hvis du skjønner..?

Kan du ta en titt på min side nå? :P Jeg har en tråd liggende under utvikling av hjemmsider her på off topic..

Hehe! :P Takk for tips! Når du har lagt SÅ mye jobb i å vurdere siden min skal jeg så klart gjøre det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...