Gå til innhold
Hundesonen.no

ekkelt slim

softis

Recommended Posts

Hei !

Jeg og hunden har vært ute på tur med noen andre hunder og når vi kom hjem la hun seg på plassen sin og lå der. Nå ser jeg at det henger fullt av slim ut av munnen hennes som bare renner og renner :S

skikkelig redd for hva som feiler min lille knupp :unsure:

noen som har opplevd noe lignende ? eller som vet hva det er ?

MVH Malin & Vanilla !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofus har innimellom gjort det samme. Da i forbindelse med at han var veldig opphisset! Enten pga tisper med løpetid eller fordi muligheten til lek med mange andre hunder.... (hvor sikkert det også var noe som luktet godt). Da rant det mye, hvitt slim ut av munnen på ham...

På stående fot kan jeg ikke komme på at han har spydd i samme slengen, men altså, hvis munnhulen og ting går agurk og produserer slim, så vil jeg jo anta at den kanskje ikke har helt kapasitet til å spise fiskepudding (og bryte det ned), slik at det rett og slett bare kommer opp?

Uansett, en annen ting, husker en golden på valpekurset til Sofus. Hun slimet også-men da fordi hun hadde reagert på noe. Så summasumarum, det være seg hormoner, noe som hisser henne opp eller at hun reagerer på noe, ta kontakt med en veterinær og få henne kontrollert!

Hold oss oppdater og lykke til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...