Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem fra sonen har du møtt?

Aya

Recommended Posts

Silje

MatineH

IW

Lill

Caroline

SusanneL

Baroo

TonjeM

Labbis

Pip

Cavalita

Peers

LOKE! :P

Også har jeg sett mange fler, men...

Dere får rope ut om jeg trenger å oppdatere mer :P

Ops, jeg glemte deg på min liste ja... Har jo bare pratet med deg utenom hundeaktiviteter, men har jo sett på utstillinger :P

Peers neste gang må du komme bort!

Neste gang kommer jeg bort :o

Skal prøve og huske alle, men har sikkert glemt noen :rolleyes:

Bambii88

Line

Lill

Bcrex

Cavalita

Peers (tror jeg)

Labbis

Femidotten

Anniken&rotta (tror jeg)

Astrid m/Vicky

Josie&Miriam

Marianne

Maren m/ Amira

Thomas

Fanny

Bc-mann

Ingar

MarineH

IW

TineSimbaNana

WheatenMali

Siri med spirit og flappy

Birte

evaogtinka

maria

Mariaogemma

Oida... Har du pratet med meg eller bare sett meg? For jeg kan ikke huske deg tror jeg... :P Beklager i så fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar
Ikke mange det nei :P

Mister-Miko på hunde utstilling 1 gang. Snakker mye på msn da. Kjenner ganske godt.

Andrè på hundetreff. Kjenner nok ikke noe særlig nei

Akita på hundetreff. Samme som med Andrè

Lizzie på hundetreff. Samme med de over.

Einstein og Charlie på hundetreff. Samme.

Showtime på hundetreff. Samme

Speedy_Marco i første klasse på skolen. Kjenner kjempe godt.

Pia og Mei på ridekurs. Kjenner veldig godt.

Hmm..Kommer ikke på noen flere.

kremt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert min, de nye er uthevet:

Josie&Miriam

Molly

ida

Marianne

bcRex

Helene

Hanne Marit

agilityjenta

Belgerpia

2ne

Charleen

Christine

Gråtass

silje85

Mushroom

TineSimbaNana

Hundeheidi

Eva-Kihla

Shilamon

Yodel

Linn Christine

tjukken

basset-eier (tror jeg..?)

Vipsen (tror jeg...?)

Folk jeg har sett, men ikke pratet med:

WheatenMali

Line

JeanetteH

Maria

Crizpo

Nirm

Pippin&Symra

SusanneL (tror jeg?)

labbis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne: jeg så dere på en utstilling oppe ved Gardermoen eller noe for ca hundreognitten år siden. Var med Annette som fikk blått på Loke på grunn av halting, så vidt jeg husker. Og jeg så datteren din være med i barn og hund med Dina tror jeg? *Flir* Felix var og med i barn&hund den dagen, bitteliten psycho bc-valp med bitteliten noe psycho guttunge.

Ah, men det husker jeg jo! Det var på Nes det, i juni et år (om datterbarnet gikk barn og hund med Dina, må det ha vært i 2006?). Vi sa da hei da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, men det husker jeg jo! Det var på Nes det, i juni et år (om datterbarnet gikk barn og hund med Dina, må det ha vært i 2006?). Vi sa da hei da? hehe

Tsk, tror ikke vi sa hei, jeg hadde nokså mye å gjøre med å henge fast i båndet til Felix. Men neste gang så lover jeg å ikke feige ut:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt:

Silje (er igrunn nokså mye sammen.. en av mine beste venninner)

Carina (altfor lenge siden sist, men fast skravlebuddy og tante til knott. Svigermor og, om insekt hadde fått bestemme)

Marthe (litt overalt)

Emilie (sonenleir)

TJ (sonenleir, shopping. Som ble til spising, egentlig.)

Betty (sonenleir, shopping og myye skravling på msn)

Marianne (besteste lille orakelet mitt :o Møttes flere ganger.)

Annette (Var med henne en dag på stevne, snakker mye på msn. *Knis* Måtte ringe 1881 for å finne frem til stevneplassen)

Wigdis (sonenleir)

Gunn (utstilling og valpeklining)

Rabalder (sonenleir+tur)

Anna&Kaizer (sonenleir)

SD (sonenleir)

Vipsen/Maria (NKK Stavanger+mye skravling)

Vilde&Aysha (eh, ja, sant? sonentreff i Oslo?)

Ida m/Fibi (tur og kjatring)

MJ (sonentreff i Oslo?)

Tuppetroll (lp/ag konk)

Karine (har vært frivillig passasjer i bilen hennes flere ganger *flir*)

Astrid m/Vicky (lp/ag-konk)

Margrete (lp/ag-konk og litt sånt?)

Folk jeg har sett, men ikke turt å hilse på:

2ne, Belgerpia, Wesminster..

Jeg føler jeg har glemt en drøss... !

(P.S: når jeg sier lp/ag-konk så mener jeg ikke at JEG har deltatt altså *flir*)

EDIT: Lotta og Tiger! (strandturer)

EDIT 2: Kristin Bergan, hun eier faktisk min gamle kanin :P

Anna faktisk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingo

Ingar

M-Lady

Crizpo

MJ

Loke

PO

Belgerpia (K-test med Nirm hos henne)

2ne

Turbogutten

Josie&Miriam

Batman&Xara (RIK kurs)

Gry(mener jeg prata kort med hu på Morgan Spector seminaret)

Vipsen

Tuppetroll

bcRex

Tine m Simba, Nala og Loppa

LouDan

Karine

bcmann

Margrete

Emilie

Marianne

Edit: Har jo truffet JeanetteH også.

Edit 2: Har visst truffet Gråtass og.

Det er i hvert fall de jeg kommer på i farta nå. Har sikkert sett en haug med folk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg kommer til å glemme noen, men det får så være (elendig på å huske slikt når det gjelder).

Caroline

Peers

Helene

Christine

Westminster

Hanne-Marit

Josie&Miriam

Mushroom

TineSimbaNana

Eva-Kihla

Linniogamy

Ida

Nirm

Lill

Marius_mikalsen (han har ikke hvert så aktiv her)

Camilla_Torp (ny)

Henriette (med donny og emma)

WheatenMali

Tine med Kip

Hundeheidi

Buhundjenta

Taika

Crizpo

Cavalita (var det ikke deg vi sa hei til ved tribunen på hamar i år?)

Vipsen

Turbogutten

IW

MarianneRikke

Gojjo (er ikke det nicket er da?!)

Så har jeg sett en del,men ikke hilst:

SiljeMH (??)

Maria

JeanetteH

Tuppetroll

Pip

Labbis

MJ

Karine

Fanny

+++

EDIT: tilføyd navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg på NKK Kongsvinger og Hamar :o Hvis du var der begge gangene selvfølgelig, hvis ikke har jeg surret *ler* Men det lignet veldig i hvert fall!

Ja, jeg var begge steder, så du har nok rett ^_^

BcRex: Hvor så du meg? Jeg tror jeg så deg på nkk bjerke i år eller i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsk, tror ikke vi sa hei, jeg hadde nokså mye å gjøre med å henge fast i båndet til Felix. Men neste gang så lover jeg å ikke feige ut:D

Tøysejente :P Jeg veit jeg sa hei jeg :o Det var vel første gangen jeg hilste på Marianne og, som ble dødlig fornærmet over at jeg ikke husket det i en lignende tråd for lenge siden *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg husker heelt feil nå men :P

Men var ikke du med på valpetreffet med i frogneparken?

*ler* Kjære du, ho var jo med på valpetreffet :o Med cavaliervalpen som ville så gjerne sitte ved "mor" :P

:P Jeg husker det nå... Beklager! Jeg har jo bilde av lille valpen til og med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysejente :P Jeg veit jeg sa hei jeg :o Det var vel første gangen jeg hilste på Marianne og, som ble dødlig fornærmet over at jeg ikke husket det i en lignende tråd for lenge siden *ler*

Nope, Marianne var ikke der.. *knis* Så da tenker du på feil utstilling tror jeg! Annette, I need your help altså! Men det var i juni/juli 2006. Jeg var der med Annette og Hilde med Likka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, Marianne var ikke der.. *knis* Så da tenker du på feil utstilling tror jeg! Annette, I need your help altså! Men det var i juni/juli 2006. Jeg var der med Annette og Hilde med Likka.

Jeg håper i mitt stille sinn at det var Marianne som huska feil jeg da, for da hadde hun ingenting å bli fornærmet for *ler* Men samme det, neste gang så sier vi HEI! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper i mitt stille sinn at det var Marianne som huska feil jeg da, for da hadde hun ingenting å bli fornærmet for *ler* Men samme det, neste gang så sier vi HEI! :o

Det gjør vi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysejente :D Jeg veit jeg sa hei jeg :D Det var vel første gangen jeg hilste på Marianne og, som ble dødlig fornærmet over at jeg ikke husket det i en lignende tråd for lenge siden *ler*

Jeg? Dødelig fornærmet...? Næsj, ligger ikke til min natur det.................. <_<

Jeg håper i mitt stille sinn at det var Marianne som huska feil jeg da, for da hadde hun ingenting å bli fornærmet for *ler* Men samme det, neste gang så sier vi HEI! :D

*mumle*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg? Dødelig fornærmet...? Næsj, ligger ikke til min natur det.................. <_<

*mumle*

:D

Du var ikke akkurat til hjelp nå, Marianne :D Var det der jeg møtte deg første gangen, eller var det ikke? *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...