Gå til innhold
Hundesonen.no

Missing members..


MarieR

Recommended Posts

Vi savner vel noen medlemmer alle sammen? Som enten forsvant etter omleggingen, eller før det. hvertfall er det mange som ikke har vært her på laange tider.. Tenkte vi skulle liste op hvor mange det er, og hvem det er. Dere kan jo fortsette på denne listen, så vi får det samlet, eller bare skriv i egne svar :D

-Taz

-Silje

-Gunn

-Taran

-PO ( per olav..)

-Charlotte

-Labbis ( hun var hvertfall her MYE mer før..)

-Kristina

-Olavxxx

-Aussie

-Kine helen

-Heidi (!)

-Sheriff

Flere vi savner? ( Vurderte å legge denne i minnelunden jeg altå :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Taz og Silje har flyttet til Sverige, og har er opptatt med skole, nye slanger (for Trine sin del, iallefall), hunder og litt av hvert. De er nok inne og snoker innimellom! Silje henger rundt her støtt, men er ikke like aktiv på skrivefronten. Når det gjelder de andre så har det jo vært mye mindre aktivitet, men jeg tipper det kommer en gjeng ruslende tilbake når høsten virkelig setter inn for fullt, og det bare regner sidelengs og blåser:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg jo selv at de gode medlemmene forsvinner når det ikke lenger er rent hundeforum :D Sånn er livet. Men de fleste dukker vel opp en sjelden gang.

Nå hopper jeg over til noe helt annet, men jeg må si at det er ikke så vanskelig å lukke øynene for de andre forumene, og holde seg på hundesonen..så det at folk slutter fordi de kan komme i skade for å lese et hamsterinnlegg, den blir for tynn for min del hvertfall. Trudde folk var her inne for kunnskapens del (selfølgelig andre tinng også, men primært for å lære og ikke minst lære bort..), og det ble ikke mindre kunnskap på HUNDEsonen etter omleggingen! Ikke før medlemmene stakk av! :( Men trist og dumt er det jo at medlemmene føler det slik at de ikke trives her lengre..

dessuten må de medlemmene som boikottet sonen være laget av noe merkelig :P Jeg har selv prøvd en gang, men søren heller om jeg klarte det :P

Og når vi snakker om gode medlemmer som forsvinner..jeg ser da mange gode medlemmer bare i denne tråden jeg altså, så noen er da her enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sett at noen medlemmer fremdeles er innom, men de skriver ikke noe, noe som har betydning. Alle hadde mye bra å bidra med, og synd at de ikke skriver inn lengere.

Ja, enig :P

Greit nok at noen medlemmer fremdeles er innom, men når de nesten ikke gir lyd fra seg er jo litt av vitsen borte. Eller hva? :D

Jeg savner jo ikke at det står at folk er på, jeg savner innleggene! <_< Mange av de som forsvinner har mye bra kunnskap om hunder som de sitter på...

Savner medlemmer jeg også.Vet ikke om jeg tar helt feil nå, men det er en stund siden jeg har sett bcRex skrive innlegg her også. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må dere huske at skolene akkurat har startet, og mange av de dere har listet opp har begynt i nye skoler, nye klasse,r nye jobber osv. Jeg synes jeg husker vi hadde en liten nedgangsperiode i fjor høst og jeg? Og at medlemmer forsvinner fordi det ikke er et rent hundeforum? eeh, den er for tynn altså. Er jo ikke værre enn å bare holde seg på hundesonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de jeg har snakket med har "boikottet" forumet pga av endringene.

Boikottet faktisk B) Hvis de bare hadde klart å oppvilge like stort egasjement over de viktige tingene her i verden så hadde jeg nesten blitt imponert. Hva betyr vel midtøsten krisen når hundesonen er forandret.. Digger ikke forandringene jeg heller må innrømmes, men når jeg går inn på hundesonen på pc`n min så er det hundesonen som popper opp. Man kan velge bort de andre forumene lett som en plett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner også en del medlemmer, men som sagt av noen andre, så er det ingen god grunn å slutte fordi det er blitt et dyreforum. Man kan fortsatt skrive inn hundesonen.no og da kommer hundesonen opp, ikke dyresonen. Selv er jeg ikke særlig stor fan av endringene, det er nok dyreforum som det er spør du meg, men det får så være. Kan ikke gjøre noe med det uansett. Jeg bare håper folk tar til "fornuften", og kommer tilbake :D I stedet for å boikotte hele forumet, kan man jo bare boikotte den delen av foruemt som ikke er hundesone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er viktig å poengtere at de som "boikotter" sonen - ikke bare gjør det pga at hundesonen ble dyresonen, men også behandlingen av (de tidligere) moderatorene, medlemmene og andre endringer... Det er i hvertfall min mening, og det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha snakket med noen av dem som har gått i boikott.

Edit: Endret da det var litt uklart skrevet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er viktig å poengtere at de som "boikotter" sonen - ikke bare gjør det pga at hundesonen ble dyresonen, men også behandlingen av moderatorene, medlemmene og andre endringer...

Har hørt sånn smått om det der, men har tydeligvis gått glipp av noe. Må ha vært skikkelig guffen behandling siden de ikke er her så mye mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg vil bare si at det er MYE rykter ute og går her, og at det kanskje lønner seg å høre to sider av en sak før man dømmer noe som helst. Men ellers er jeg helt enig, savner noen medlemmer som pleide å være her mer før, uansett grunn til frafall. Endel forsvinner jo uansett innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hyggelig å bli savnet da :D

Men som andre skriver så er jeg da innom litt nå og da, men er ikke så aktiv lengre det er sant. Noe det er flere grunner for.

Men jeg verken boikotter eller sprer rykter om noe som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hyggelig å bli savnet da :D

Men som andre skriver så er jeg da innom litt nå og da, men er ikke så aktiv lengre det er sant. Noe det er flere grunner for.

Men jeg verken boikotter eller sprer rykter om noe som helst!

Kan bare signerer denne jeg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ikke boikott om man 'bare er innom' :) "Jeg boikotter pels men den genseren med pelskrage på måtte jeg bare ha" liksom. En del av de medlemmene som er "savnet" har alt sagt hei i denne tråden, eller skrevet andre steder. Dyresonen er som alle andre forum og steder på nett, mennesker forandres, interesser endres, man disponerer tiden annerledes, skole, jobb, det virkelige liv (og hundene!) tar sin del (får man håpe, ellers er det, i mine øyne, noe som er gale). Også i virkeligheten endres vennekretser, fritidssysler, jeg har hvert fall ikke de samme vennene, klassekameratene osv som jeg hadde for fem-ti år siden, ikke som for et halvt år siden heller.

At folk velger å bruke mindre tid på nett/sonen synes jeg de skal få lov til, uten at det skal etterlyses, måtte begrunnes av dem osv. Respekt for andres privatliv heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ikke boikott om man 'bare er innom' :) "Jeg boikotter pels men den genseren med pelskrage på måtte jeg bare ha" liksom. En del av de medlemmene som er "savnet" har alt sagt hei i denne tråden, eller skrevet andre steder. Dyresonen er som alle andre forum og steder på nett, mennesker forandres, interesser endres, man disponerer tiden annerledes, skole, jobb, det virkelige liv (og hundene!) tar sin del (får man håpe, ellers er det, i mine øyne, noe som er gale). Også i virkeligheten endres vennekretser, fritidssysler, jeg har hvert fall ikke de samme vennene, klassekameratene osv som jeg hadde for fem-ti år siden, ikke som for et halvt år siden heller.

At folk velger å bruke mindre tid på nett/sonen synes jeg de skal få lov til, uten at det skal etterlyses, måtte begrunnes av dem osv. Respekt for andres privatliv heter det.

Signerer den! Det er akkurat det jeg og mener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...