Gå til innhold
Hundesonen.no

Ta skrittet i dag


henrikke

Recommended Posts

Nå har jeg vært på apoteket og kjøpt meg skritt teller, så nå skal vi se om jeg går så langt som jeg tror jeg gjør..

fester dingsen i beltet, og vips, Henrik er mitt forsøksdyr, og verden mitt labratorium.

hva gjør man ikke for å piffe opp en tur eller

to...?

Blir sikkert skuffet når jeg ikke får så mange skritt som jeg håper og tror..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med skritteller! Blir mer motivert! Husk at 10 000 skritt om dagen er ideellt!

Meeeen, altså-10 000 skritt høres jo sinnsykt mye ut da!

Henrikke: oppdater oss med antall skritt du får til med Henrik da. Og ikke noe "fiksing" av resultatet, hmm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Synes du skulle kjøpe en teller til pelsen også, jeg, slik at du får du noen å sammenligne med :) Pluss en sånn kilometertellerdings til sykkelen. Det kjøpte jeg for leeeenge siden :)

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med skritteller. Bruker det på jobben, og går faktisk 15 000 - 20 000 skritt i løpet av natta. Km er dessverre vanskelig å måle da, pga at man går med veldig forskjellige skrittlengder etter hvor man er. Men vi antar vi ligger rundt 1.5 mil +/-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk gått over 9000 skritt siden klokka 12 i dag. :P (min regner 12 på dagen som midnatt og nuller seg ut da), så da er det bare å tælle litt til, så passerer man de magiske 10 000.

Hvor mye går folk i løpet av en dag da? (de av dere som har fått anskaffet dere det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skritt-teller er artige saker det. Som det konkurranse-menneske jeg er så må jeg gå flere skritt enn hva jeg gjorde dagen før, så noe godt kommer det jo ut av skritt-telleren. Jeg går vel en gjennomsnitts dag rundt 9000 skritt, eller noe slikt. Jobber jeg den dagen så kommer jeg godt over 10 000 skritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor folk går sånn jeg da. 9000 skrit før lunch og greier :) Hva jobber dere med egentlig? :D Jeg går vel gjennomsnitt 4- 5000 skritt om dagen omtrent. Og jeg er sliiiten etter jobb, mest fordi jeg står hele dagen da. Akkurat som jeg gidder da å jogge en times tid hver kveld. nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på apoteket og kjøpt meg skritt teller, så nå skal vi se om jeg går så langt som jeg tror jeg gjør..

fester dingsen i beltet, og vips, Henrik er mitt forsøksdyr, og verden mitt labratorium.

hva gjør man ikke for å piffe opp en tur eller

to...?

Blir sikkert skuffet når jeg ikke får så mange skritt som jeg håper og tror..

Sorry meg, men hvor bor du?

Mener jeg så akkurat den overskriften i lokalavisen... :D

Back to topic- har selv hatt skrittteller lenge og har funnet ut at jeg går fra 12000 skritt og oppover... Er enkli fint med sånn dings- den motiverer til å ta trappene istedenfor heisen, også er det gøy å konkurrere med en i familien (spesielt når man vinner banana )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg, men hvor bor du?

Mener jeg så akkurat den overskriften i lokalavisen... :D

Back to topic- har selv hatt skrittteller lenge og har funnet ut at jeg går fra 12000 skritt og oppover... Er enkli fint med sånn dings- den motiverer til å ta trappene istedenfor heisen, også er det gøy å konkurrere med en i familien (spesielt når man vinner banana )

det er nok ikke meg du har sett i noen avis nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgi meg for å ikke lese hele tråden, men jeg må gå å legge meg. Skal lese den i morra. men altså i går tok jeg på meg telleren da jeg sto og kokte kaffe sånn ca kl halv sju om morgenen. så gikk jeg morgenrunf\den rundt kvartalet med Fibi og var allerede før jeg gikk til bussen til jobb over 1000 skritt og innen jeg var på jobb, var jeg vel oppe i tretusen for det er litt å gå fra bussen til jobben også, men det gadd jeg ikke telle, for jeg skjønte kjapt at 10 000 skritt ikke er så innmari mye akkurat, da.... :D på en hel dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...