MrManu Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 Nå som det er så masse forskjellig forum her, Hvor bir det av kusonen??
SoppenCamilla Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 Nå som det er så masse forskjellig forum her, Hvor bir det av kusonen?? Enig her altså.. Heia Kusonen!
Tine Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 Hadde vært artigt med en ku sone ja, eller som Pip sa en gårdsdyrsone
SoppenCamilla Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Hei MrManu! Siden du spør så pent, så skal vi opprette Gårdsdyrsonen.no, og du har fått fast plass i fjøset. Bås nr. 4 mellom Dagros og Litago. Du får sende en PM når du trenger høy og drikke Ellers så er det melking klokken 18:00 hver eneste dag. Øyh! Jeg var nettopp inne på gårsdyrsonen.no, og jeg så verken MrManu i bås mellom Dagros og Litago eller høy og drikke! Ikke bare bryter du løfter, men du verken fôrer eller vanner dyra?!
Guest Christine Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Øyh! Jeg var nettopp inne på gårsdyrsonen.no, og jeg så verken MrManu i bås mellom Dagros og Litago eller høy og drikke! Ikke bare bryter du løfter, men du verken fôrer eller vanner dyra?! Helt enig! Snart blir han vel tatt for å vanskjøte Dagros, MrManu og Litago... *Løpe inn på gården og gi dyra høy og vann *
tm100021 Skrevet 7. September 2006 Rapporter Skrevet 7. September 2006 KREMT.. SKJERP DEG KÅRE! JEG SPURTE OM KU SONEN FØRST! DUST.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar