Kjerstii Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 Hei! Da har Taika's nye side endelig blitt ferdig. Mangler noen bilder fortsatt, men det kommer etter hvert. Dette er min første side, som er laget med FrontPage. Kom gjerne med kritikk http://taika.moo.no
Tine Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 Syns siden var veldig bra til å være din første Ellers så kunne du kanskje ha bytta ut den blå scroll fargen til en annen farge eller kanskje lik så siden er? Gjestebok signert
Basse Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 Veldig fin side til å være din første Ser ut som om du har gjort det mange ganger før! Kanskje kunne du prøvd ut en annen farge enn hvit bak den brune, men ikke noe "must"
Kjerstii Skrevet 4. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2006 Tusen takk Da er ny layout på plass. Ble veldig fort lei brunfargen, så nå er det rosa!
Basse Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Tusen takk Da er ny layout på plass. Ble veldig fort lei brunfargen, så nå er det rosa! Får ikke opp siden
Kjerstii Skrevet 6. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2006 Får ikke opp siden Så rart... jeg får den opp på alle våre 3 maskiner
Tine Skrevet 6. September 2006 Rapporter Skrevet 6. September 2006 Må si jeg syns den andre var ett hakk bedre da Så kunne du godt hatt target : blank på linkene dine slik at de åpnet seg i ett nytt vindu
Kjerstii Skrevet 16. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2006 Da er ny layout på plass igjen, da det ble så mye tull med den forrige Denne er jeg litt mer fornøyd med også da Så kunne du godt hatt target : blank på linkene dine slik at de åpnet seg i ett nytt vindu Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få til det...
Tine Skrevet 16. September 2006 Rapporter Skrevet 16. September 2006 Om du bruker frontpage så går du inn der du skriver linkene og finner ''target'' så skriver du inn blank der...
Kjerstii Skrevet 16. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2006 Om du bruker frontpage så går du inn der du skriver linkene og finner ''target'' så skriver du inn blank der... Da har jeg fått det til Linkene åpnes i nye faner
Kjerstii Skrevet 24. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2006 Da er ny layout på plass igjen Gi gjerne tilbakemeldinger!
Basse Skrevet 24. September 2006 Rapporter Skrevet 24. September 2006 Kjempesøt høtslayout Pene farger som passer sammen Kjempefin side
Margrete Skrevet 24. September 2006 Rapporter Skrevet 24. September 2006 Da er ny layout på plass igjen Gi gjerne tilbakemeldinger! Kjempefin, men den ligner veldig på en annen side på nett... www.tuppetroll.com. Så kanskje du bør gjøre noe annet så det ikke ser ut som en kopi
Kjerstii Skrevet 24. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2006 oisann, lignet veldig. Skal gjøre noe med det i løpt av uka
Nina Skrevet 24. September 2006 Rapporter Skrevet 24. September 2006 Kjempefin layout, men kanskje du skulle få gjort noe med skriften på menyen(eventuelt fargen)... det er litt vanskelig å lese den
Tine Skrevet 26. September 2006 Rapporter Skrevet 26. September 2006 Fin layout samt herlige farger... Ang det med linkene så funker det ikke ennda
Kjerstii Skrevet 26. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2006 Fin layout samt herlige farger... Ang det med linkene så funker det ikke ennda Hrhe veit det, etterhvrt som leksene hoper seg opp blir det bindre tid til hjemmesiden. Så jeg får ta det til helgen
Renate A Skrevet 26. September 2006 Rapporter Skrevet 26. September 2006 Kjempe fin layout! Likte spesiellt godt fonten i menyen, hva heter den??
Kjerstii Skrevet 29. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2006 Kjempe fin layout! Likte spesiellt godt fonten i menyen, hva heter den?? Script MT Bold Forresten ny layout, som forhåpentligvis ikke ligner så veldig på tuppetroll sin
Minadachs Skrevet 29. September 2006 Rapporter Skrevet 29. September 2006 Jeg elsker denne siden, er innpå den absolutt hele tiden. Jeg digger jakthunder:D hehe og det er en veldig interessant side også
Kjerstii Skrevet 29. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2006 Jeg elsker denne siden, er innpå den absolutt hele tiden. Jeg digger jakthunder hehe og det er en veldig interessant side også Så koslig at du liker siden vår Det er alltid hyggelig!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar