Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny layout 24.09!

Kjerstii

Recommended Posts

Skrevet

Syns siden var veldig bra til å være din første ;) Ellers så kunne du kanskje ha bytta ut den blå scroll fargen til en annen farge eller kanskje lik så siden er? Gjestebok signert ;)

Skrevet

Veldig fin side til å være din første :)

Ser ut som om du har gjort det mange ganger før!

Kanskje kunne du prøvd ut en annen farge enn hvit bak den brune, men ikke noe "must" :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Må si jeg syns den andre var ett hakk bedre da :) Så kunne du godt hatt target : blank på linkene dine slik at de åpnet seg i ett nytt vindu :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er ny layout på plass igjen, da det ble så mye tull med den forrige :wub:

Denne er jeg litt mer fornøyd med også da :)

Så kunne du godt hatt target : blank på linkene dine slik at de åpnet seg i ett nytt vindu :)

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få til det...

Skrevet

Om du bruker frontpage så går du inn der du skriver linkene og finner ''target'' så skriver du inn blank der...

Da har jeg fått det til :) Linkene åpnes i nye faner :wub:

Skrevet

Da er ny layout på plass igjen :)

Gi gjerne tilbakemeldinger!

Kjempefin, men den ligner veldig på en annen side på nett... www.tuppetroll.com. Så kanskje du bør gjøre noe annet så det ikke ser ut som en kopi ;)

Skrevet

Kjempefin layout, men kanskje du skulle få gjort noe med skriften på menyen(eventuelt fargen)... det er litt vanskelig å lese den

Skrevet

Fin layout samt herlige farger... Ang det med linkene så funker det ikke ennda :)

Hrhe veit det, etterhvrt som leksene hoper seg opp blir det bindre tid til hjemmesiden. Så jeg får ta det til helgen :huh:

Skrevet

Kjempe fin layout! Likte spesiellt godt fonten i menyen, hva heter den??

Script MT Bold :huh:

Forresten ny layout, som forhåpentligvis ikke ligner så veldig på tuppetroll sin :)

Skrevet

Jeg elsker denne siden, er innpå den absolutt hele tiden. Jeg digger jakthunder :huh: hehe og det er en veldig interessant side også

Så koslig at du liker siden vår :) Det er alltid hyggelig!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...