Henriette Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 har funnet ut at jeg vil kjøpe et sånt til han også da det har så myke kanter at det er "snill" mot halsen hans, gjerne en nettbutikk som har seler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Jeg kjøpte mitt hos Hundeutstyr.no, tror de bare har halsbånd der, men i diverse farger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Jeg kjøpte mitt hos Hundeutstyr.no, tror de bare har halsbånd der, men i diverse farger osv. Vet du hvordan leveringtidene deres er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Vet du hvordan leveringtidene deres er? Tror jeg bestilte mitt en mandag og fikk det en torsdag. Mener det står på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 19. August 2006 Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Er halsbåndene med slik "klipse" greie (har ikke peiling på ha det egentlig heter ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 19. August 2006 Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Ja det er en kraftig klips på den. Til de som er bekymret for dette kan eg TRYGT berolige med at den tåler MYE. Vofsen her har en voldsomt trekk og innimellom nøkker han meg noen meter når har får øye på en katt så den tåler noe vannvittig. Var skeptisk til det i begynnelsen og brukte halskjede i tillegg just in case men den er altså meget robust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzie Skrevet 19. August 2006 Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Heisann! Her selger de også: http://www.dyreshopen.no/index.php?main_pa...c7f95e1271fb395 Har aldri handlet der selv, så vet lite om leveringstider osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Lene< Skrevet 21. August 2006 Rapporter Share Skrevet 21. August 2006 Heisann! Her selger de også: http://www.dyreshopen.no/index.php?main_pa...c7f95e1271fb395 Har aldri handlet der selv, så vet lite om leveringstider osv. Der har jeg kjøpt en god del. Har alltid handlet i butikken, aldri over nett. Men kjøpte Ezy dog sele der, og de er veldig gode på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 22. August 2006 Rapporter Share Skrevet 22. August 2006 De virka bra.. Jeg vil også ha sånn.. Noen som vet om en butikk i Oslo som selger sånne? Edit:Da har jeg ringt rundt til masse hundebutikker i Oslo... Ingen hadde hørt om det en gang.. Men til slutt ringte jeg til Din Beste Venn og de hadde. *Dobbeltpost. Mod Vala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Da har jeg kjøpt halsbåndet, og prøvd det noen dager... Det virker veldig bra. Jeg er kjempe fornøyd, så langt i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 1. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Da har både donny og doffen Ezy dog de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar