Carina Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Hermeliner: Jorr's Red Rita, viltrød hunn: Slettelandets Diva, viltrød hunn: Kjulamoon's Atlas, tan svart hann: Slettelandets Freja, tan brun hunn: Honeybunnys Elemina, brun hunn: Rex: Ambjørs Alias, lys siameser hunn: Ambjørs Athos, viltsiameser hann: En del av disse er solgt nå siden jeg slutter med oppdrett, andre er til salgs. Har mange flere bilder på hjemmesiden min: http://www.dvergkanin.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 så pene dem var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Atlas og Elemina var sinnsykt pene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingrid_92 Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Utrulig nydelige kaniner du har! du er medlem på norsk kaninforum du hehe! såg det med èn gang eg såg navnet på den første kanina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 19. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Utrulig nydelige kaniner du har! du er medlem på norsk kaninforum du hehe! såg det med èn gang eg såg navnet på den første kanina. Jepp, er moderator der. Nå har jeg akkurat slettet hjemmesiden min, kom ikke på at jeg nettopp hadde lagt ut bilder av kaninene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2006 klarer ikke å se bildene, men de høres fine ut med de fargene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar