Gå til innhold
Hundesonen.no

Ascari's Hailie

lille_rikke

Recommended Posts

Skrevet

Her er min gullklump. Hun heter Hailie og er 7 mnd. Hun kom til verden hos oss, den 18.01.06, sammen med 7 andre. Hailie utpekte seg raskt til å være en menneskeglad og sosial hund. Så vi beholdte henne og hennes søster, Havanna. Jeg knyttet meg fort til Hailie, og hun ble mitt ansvar/min hund.

Vi deltar aktivt i utstilling og her er noen resultater:

Ascaris Hailie ml1 og beste valp (vv1 and best puppy)

Ascari's Hailie Ml 2 (av 14)vv2

Ascari's Hailie ml 2 (av 5)vv2

Ascari's Hailie ml 1 og beste valp (vv1 and best puppy)

Ascaris Hailie ml 4 (av 33)vv4

Ascari's Hailie ml 5 (av 50)vv5

Men selv om hun er en utstillinghund, så er hun jo også en liten sofagris :rolleyes:

Det blir mye trening, men vi har jo fortsatt masse tid til kos! Hailie elsker å være med å bade,leke med baller og bite litt :) Hun er en utrolig snill og spesiell hund, men en stor personlighet.

hailiebu2.jpg

hailie2ua9.jpg

hailie3lk7.jpg

hailie4ln4.jpg

Caro, Hailie og Havanna.

alle3fj6.jpg

sittebildejz2.jpg

Skrevet

Fine bilder! :)

Jeg mener jeg iallefall har sett Havanna på utstilling? Kan det stemme? Vet ikke om jeg husker rett, men var en av dem (eller begge) i Hallingdal? Kanskje så jeg en av dem på NV i år og?

Skrevet

Fine bilder! :)

Jeg mener jeg iallefall har sett Havanna på utstilling? Kan det stemme? Vet ikke om jeg husker rett, men var en av dem (eller begge) i Hallingdal? Kanskje så jeg en av dem på NV i år og?

Takk for det ;)

Det kan nok stemme ;) Verken Hailie eller Havanna stilte i Hallingdal, men begge

var tilstede . Kan godt hende du så Hailie på NV ja, hu stilte og ble nr 4 :)

Skrevet

Takk for det :)

Det kan nok stemme ;) Verken Hailie eller Havanna stilte i Hallingdal, men begge

var tilstede . Kan godt hende du så Hailie på NV ja, hu stilte og ble nr 4 ;)

Da var ikke hjernen helt borte da! :)

Skrevet

Fine bilder! ;)

Sorry, jeg tok feil.. du skrev hallingdalen, og jeg koblet feil.. hallingdalen er jo nesbyen.. hehe.. å ja, havanna stilte og ble nr 4 :P hehe

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...