Gå til innhold
Hundesonen.no

Gunhild og flokken

gonnern

Recommended Posts

heihei du:)

Lille meg heter gunhild.

Jeg har en australsk tispe på 5 år fra skogtrollets kennel. Hun heter til daglig Chera. vi trener og konkurerer i lydighet og venter nå på opprykket til klasse 3. vi trener også agility men dette er mest for moro skjyld. jeg har også veldig lyst til å gå et freestyle kurs, men det har aldri passet seg slik. men det skal vi få til en dag;) Chera synes det er veldi morro.

mer info kommer senere..

jeg har nylig fått tak i en Cairn terrier fra Sweet things kennel. har er en liten rabbagass som heter Ask. (han er etter Garm og Ygdadrasil) han er 5 mnd nå. og han er visst en meget lovende liten gutt. skal stille han første gang på hundefestivalen i trondheim, dette blir spennende=)

han skal bli min kommende agility og spor fantomet;)

Jeg er da en 18 år gammel jente fra trondheim. eller nærmer ler/ klæbu for de som er lokalkjent.

jeg går på øya vidregående landbruksskole. trives veldig godt her, fint hundemiljø. med kennel på skolen slik at jeg kan ha dem med på skolen:)

beklager så mye for det uspenstige nicket mitt. men datan min hadde store problemer med å godta alt annet. jeg ble frustrert å da gikk d plutselig. jeg er ingen typisk tjeskibonski. :huh:

jeg foretrekker aussiepetra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...