Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundegalskap eller bare mangel på god oppdragelse?

Mud

Recommended Posts

Jeg jobber som selger i en byggvarekjede og sliter på jobb i dette sekund (eller henger på nettet med andre ord B) ).

I dag når jeg skulle ta matpause på bakrommet ser jeg plutselig igjennom vinduet at det sitter en black & Tan gronnis i en bil tilhørende kunder som skal hente ut varer på lageret. Jeg beinflyr ut , overfaller de og hunden fullstendig og insisterer på å få ta bilde av hunden deres med mobilkameraet mitt :)

Til mitt forsvar: Black and tan groenendaeler er sjeldne og nydelige :)

Jeg tror kanskje de bare syntes det var hyggelig at gullet deres fikk så mye positiv oppmerksomhet, men allikevel ser jeg at oppførselen min kanskje ikke var helt normal...Er det bare jeg som gjør sånn?

Har jeg gått fra hundegalskap til det glade vannvidd? Eller er det flere her inne som glemmer tid, sted og normal oppførsel noen ganger når slike nydelige og sjeldne perler dukker opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja ser jeg en hund utenfor jobb, spør jeg sjefen om jeg kan gå ut å hilse på den. han vet at jeg er hundegal, så har bare sier spøkefullt: du er jo helt besatt at bikkjer du, men du får gå ut å se på den. :) Noen bedrifer er jo veldig strikte, og hadde nok ikke syns så mye om at man skal ut å se på hunder. Det er jo tross alt bare bikkjer i dems syn. Mens andre bedrifter er mer vennlige sånn sett. :) Men matpauer er matpause uansett da! Da kan man gjøre som man vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vel siden jeg fortsatt går på skole, så tgar jeg det derfra :)

I timene, om jeg ser en hund ute, så mister jeg konsen litt. Om jeg ser en Engelsk Setter ute, så stenger jeg hørselen min :)

Har ofte prosjekter om hund, og skriver om hund på prøver, stiler osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia