Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilling, bading og trening


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Jeg tror jeg kommer :huh:

Mona: Veit ikke om jeg tar med noe for å grille, for middag spiser jeg før jeg drar.

Kasnkje jeg tar med brus og godis :P

Bra! :P

Jeg skal ikke grille mat jeg heller, kun marsmalows(eller hvordan det skrives) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet alle hvor dette er nå da ?

Så dere ikke kjører dere bort eller noe ;)

Neida, det er ganske lett, bare svinge av en vei når du er kommet

til ugla, så kan du faktisk parkere nesten helt ved vannet.

Det går ann å parkere ved stavest og, men da kommer du helt på andre siden av vannet.

Hvis du ikke finner veien, så kainn du spørre meg på en mld eller ringe:

92488817

Men tror alle kommer til å finne veien =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det var veldig koselig å få noen til å kjøre oss en time inn til byen for ingenting <_<

Hadde vert fint om dere kunne sagt ifra litt tidligere.

Dette var siste "sonentreffet" vårt vertfall ;)

Tysonpatur.jpg

BadeturpHaukavannet003kopi.jpg

BadeturpHaukavannet006.jpg

Venter på sonenfolk ;)

BadeturpHaukavannet012kopi.jpg

BadeturpHaukavannet030kopi.jpg

BadeturpHaukavannet020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som sagt så beklager jeg. Skjønner det var forferdelig irriterende. Meen for å kanskje bli litt småfrekk nå, så gjorde jo dere to det samme ved forrige treff. Kay sa ikke ifra i det hele tatt at han ikke kom, og Mona sa ifra 5 min før vi skulle møtes eller noe sånn og spurte om vi ikke kunne ta det en plass nærmere de. Da hadde vi jo og allerede kjørt i en halv time/tre kvarter. Men vi sier ikke at det var vår siste "sonetreff" for det. Og tenk alle treffene vi har hatt, som mange har møtt på på. Dette var engangshendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Og som sagt så beklager jeg. Skjønner det var forferdelig irriterende. Meen for å kanskje bli litt småfrekk nå, så gjorde jo dere to det samme ved forrige treff. Kay sa ikke ifra i det hele tatt at han kom, og Mona sa ifra 5 min før vi skulle møtes eller noe sånn og spurte om vi ikke kunne ta det en plass nærmere de. Da hadde vi jo og allerede kjørt i en halv time/tre kvarter. Men vi sier ikke at det var vår siste "sonetreff" for det. Og tenk alle treffene vi har hatt, som mange har møtt på på. Dette var engangshendelse.

Kan ikke annet enn og si meg enig ;)

Fordi de aller fleste av oss kommer fra byen, og jeg hadde som dere hadde noen ganger, problemer med frakt. Mamma hadde sagt at pappa kunne kjøre, og pappa nektet for det. Klokken var halv 4-4 og jeg giddet ikke og stresse med bussen.

Flere sonentreff blir det uansett så, på med humøret igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som sagt så beklager jeg. Skjønner det var forferdelig irriterende. Meen for å kanskje bli litt småfrekk nå, så gjorde jo dere to det samme ved forrige treff. Kay sa ikke ifra i det hele tatt at han ikke kom, og Mona sa ifra 5 min før vi skulle møtes eller noe sånn og spurte om vi ikke kunne ta det en plass nærmere de. Da hadde vi jo og allerede kjørt i en halv time/tre kvarter. Men vi sier ikke at det var vår siste "sonetreff" for det. Og tenk alle treffene vi har hatt, som mange har møtt på på. Dette var engangshendelse.

Det der stemmer ikke helt da ;)

Jeg sa ifra 1 time og førti minutter før treffet, og både du, christine og basset-eier var inne på tråden etter jeg skrev det. Det sto ihvertfall det nederst på sida at dere var innom tråden flere ganger. Vet ikke hvor pålitelig den funksjonen er men.

Jeg srev også at "vi" ikke kom, da mente jeg meg og Kay siden vi skulle dra sammen, men skjønner at det kunne misforstås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm..Jeg så på tråden når Ingvild var på veit hit, og da var klokken 5 på halv 1... Da skrev du det om flytte av treffet, men jeg gidda ikke og stresse med det da, så jeg bare dro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke på pc'n da. Fikk vite først om denne tråden da jeg kom fram på treffet. Uansett så skulle det ikke være negativt ment selv om det virket småfrekt, men bare det dere trenger ikke å "boikotte" flere sonetreff pga av engangstilfelle. Selv om det sikkert var kjempe surt for dere å reise så lang for ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...