Kjerstii Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Har ikke kjøpt inn noen ting enda, tar det i morgen før vi drar Blir det kl 13 eller 14 ? Men tror jeg skal ha med Engangsgrill Kyllingfile Smash Brus Kopper Fat Taika Bur Langline Gobiter Bæsjposer Bestikk Bikine Håndkle Salat og sikkert noe mer også
Guest Christine Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Har ikke kjøpt inn noen ting enda, tar det i morgen før vi drar Blir det kl 13 eller 14 ? Men tror jeg skal ha med Engangsgrill Kyllingfile Smash Brus Kopper Fat Taika Bur Langline Gobiter Bæsjposer Bestikk Bikine Håndkle Salat og sikkert noe mer også Husk at det er Søndag i morgen da:P
Ingvild Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Blir det 13 eller 14? Tinka er så snill med valper så.
Guest Christine Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Blir det 13 eller 14? Tinka er så snill med valper så. Lurer jeg også på... Blir hentet her 12.30, så vi kommer 13.00 uansett vi(Vi=Ingvild og meg)
Kjerstii Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 jeg tror nok ikke jeg kommer før 14.00 pga at mamma ikke har tid til å kjøre meg (og Stine) før halv to...
Julebrus Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Mona har ikke kommet hjem enda, så det hadde vert fint om vi kunne tatt det kl 14 på parkeringsplassen =) Mange bunnpriser som har søndagsåpent =) skal stikke innom der og handle noe jeg, det jeg skal ha med blir vell: - Brus - Engangs grill - Danny - Bæsjposer - Grillmat - Langline - Håndklær Har sikkert glemt noe, men det får bli med det som blir med
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 jeg tror nok ikke jeg kommer før 14.00 pga at mamma ikke har tid til å kjøre meg (og Stine) før halv to... Faren til Ingvild har ikke tid til å kjøre etter halv ett, så vi kommer veldig tidlig. Vi tar sikkert og tester vannet eller tar en treningsøkt
SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Jeg skal sitte på med Kjersti, så jeg kommer samtidig som henne. Vi kan jo alle møtes sånn ca klokken 14 på parkeringsplassen da, eller? Jeg vet ikke enda hva jeg skal ha med meg, skal på butikken nå. Men det jeg komme på i farta er: - Kira - Kanskje bur, er usikker enda - Drikke til meg og hunden - Bæsjposer - grillmat (blir vel kyllingfilet) - Fat, kopp og drikkeskål - Håndklær - Godbiter til Kira - Godbiter til meg - Får ikke snakke om kamera (det hadde jeg helt glemt) Og sikkert noe mer..
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Hvem tar egentlig med seg engangsgrill? Jeg kan godt dele min, men tviler på at vi har plass til 6 personers grillmat på den
SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Oi, jeg skal ha med det. Det hadde jeg helt glemt.. Hehe Hvis de har det på butikken da (det er jo søndag), hvis ikke blir det ikke grillmat på meg :/
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Blir det ikke grillmat på deg? Om de ikke har engangsgrill på buikken, så får du jo seff. låne hos noen
SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Joda, mest sannsynlig så har de det Er bare det at Bunnpris har bare en liten-butikk åpent søndager, og har de ikke alt, bare det mest nødvendige. Men så tror jeg at Rema 1000 her har søndags åpent
Ingvild Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Jøss, så tungvint, hehe. Mye bedre å bare ta med salat og brød... Eller kanskje jeg skal ta med maiskolbe, det hørtes jo faktisk ganske godt ut. Fyrstikker tar jeg også med, men tror ikke vi har engangsgrill. Christine, pappa sa forresten at det kan godt hende han kan kjøre oss hjem også. Han kjører jo forbi der når han skal hjem igjen, så om det passer med tiden så sitter vi på med ham. Ellers så har jeg med meg bur tror jeg. Og badetøy, godbiter, bånd osv. Dummiene får ligge hjemme i dag. Om vi skal trene så er det bakpartskontroll og utgangsstilling vi trenger å trene på.
SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Jøss, så tungvint, hehe. Mye bedre å bare ta med salat og brød... Eller kanskje jeg skal ta med maiskolbe, det hørtes jo faktisk ganske godt ut. Fyrstikker tar jeg også med, men tror ikke vi har engangsgrill. Christine, pappa sa forresten at det kan godt hende han kan kjøre oss hjem også. Han kjører jo forbi der når han skal hjem igjen, så om det passer med tiden så sitter vi på med ham. Ellers så har jeg med meg bur tror jeg. Og badetøy, godbiter, bånd osv. Dummiene får ligge hjemme i dag. Om vi skal trene så er det bakpartskontroll og utgangsstilling vi trenger å trene på. Sier du som ikke spiser kjøtt ja, er vel ikke tungvint.. hehe Men de hadde ikke engangsgrill der, så er det mulig om jeg får låne til noen? Kan gjerne få penger av meg altså..
Ingvild Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Vi har ikke engangsgrill (selv om vi alltid pleier å ha det), men det ordner seg. Det blir vel tre griller, det holder da?
SD Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Ja, vi kan vel vente på tur Hvis de som har engangsgrill, er så snille å låner bort
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Vet ikke om jeg tar med buret jeg..Får se når Ingvild kommer... Mamma kan kanskje hente oss, vi skulle ringe når vi var ferdige
Ingvild Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Buret mitt blir hjemme for jeg glømte å ta det ned fra loftet og nå gidder jeg ikke å gjøre det. Men vi har plass til buret ditt, Christine. Da kjører vi snart, vi.
Monab88 Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Vi kan ikke bli med. Det går ingen busser til Abrahallen før halv 6. Kan vi ikke ta det en plass som er nermere oss siden dere blir kjørt? En plass vi kan ta bussen til.
Baby Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Jeg skal spørre fra SD om Julebrus ikke kommer?
Monab88 Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Jeg skal spørre fra SD om Julebrus ikke kommer? Nei, skyssen vår svikta, så vi kommer oss ikke ivei. Har spurt de fleste vi kjenner om skyss, men ingen som kan. Vi kan komme halv 6 om de gidder å vente så lenge (Svarer for meg og julebrus. Vi skulle dra sammen.)
Guest Christine Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Vi kom netopp hjem så Takk for treffet
Ingvild Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Takk for treffet ja! Det var veldig fint der, burde egentlig gjentas. Jeg har kloremerker på armene. <_<
Julebrus Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Hehe, det var sikkert koslig. Dumt at skyssen til meg og mona svikta vi hadde gleda oss så mye. Men hva tror dere om et nytt treff ? litt nermere oss kanskje ? Kanskje før bjerke ?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar