Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilling, bading og trening


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Har ikke kjøpt inn noen ting enda, tar det i morgen før vi drar :)

Blir det kl 13 eller 14 ?

Men tror jeg skal ha med

Engangsgrill

Kyllingfile

Smash

Brus

Kopper

Fat

Taika

Bur

Langline

Gobiter

Bæsjposer

Bestikk

Bikine

Håndkle

Salat

og sikkert noe mer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Har ikke kjøpt inn noen ting enda, tar det i morgen før vi drar :)

Blir det kl 13 eller 14 ?

Men tror jeg skal ha med

Engangsgrill

Kyllingfile

Smash

Brus

Kopper

Fat

Taika

Bur

Langline

Gobiter

Bæsjposer

Bestikk

Bikine

Håndkle

Salat

og sikkert noe mer også :)

Husk at det er Søndag i morgen da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Blir det 13 eller 14?

Tinka er så snill med valper så. :)

Lurer jeg også på... :)

Blir hentet her 12.30, så vi kommer 13.00 uansett vi(Vi=Ingvild og meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona har ikke kommet hjem enda, så det hadde vert fint om vi kunne tatt det kl 14 på parkeringsplassen =)

Mange bunnpriser som har søndagsåpent =) skal stikke innom der og handle noe jeg, det jeg skal ha med blir vell:

- Brus

- Engangs grill

- Danny

- Bæsjposer

- Grillmat

- Langline

- Håndklær

Har sikkert glemt noe, men det får bli med det som blir med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

jeg tror nok ikke jeg kommer før 14.00 pga at mamma ikke har tid til å kjøre meg (og Stine) før halv to...

Faren til Ingvild har ikke tid til å kjøre etter halv ett, så vi kommer veldig tidlig. Vi tar sikkert og tester vannet eller tar en treningsøkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sitte på med Kjersti, så jeg kommer samtidig som henne. Vi kan jo alle møtes sånn ca klokken 14 på parkeringsplassen da, eller?

Jeg vet ikke enda hva jeg skal ha med meg, skal på butikken nå. Men det jeg komme på i farta er:

- Kira

- Kanskje bur, er usikker enda

- Drikke til meg og hunden

- Bæsjposer

- grillmat (blir vel kyllingfilet)

- Fat, kopp og drikkeskål

- Håndklær

- Godbiter til Kira

- Godbiter til meg

- Får ikke snakke om kamera (det hadde jeg helt glemt)

Og sikkert noe mer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, mest sannsynlig så har de det :) Er bare det at Bunnpris har bare en liten-butikk åpent søndager, og har de ikke alt, bare det mest nødvendige. Men så tror jeg at Rema 1000 her har søndags åpent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så tungvint, hehe. Mye bedre å bare ta med salat og brød... Eller kanskje jeg skal ta med maiskolbe, det hørtes jo faktisk ganske godt ut. Fyrstikker tar jeg også med, men tror ikke vi har engangsgrill.

Christine, pappa sa forresten at det kan godt hende han kan kjøre oss hjem også. Han kjører jo forbi der når han skal hjem igjen, så om det passer med tiden så sitter vi på med ham.

Ellers så har jeg med meg bur tror jeg. Og badetøy, godbiter, bånd osv. Dummiene får ligge hjemme i dag. Om vi skal trene så er det bakpartskontroll og utgangsstilling vi trenger å trene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så tungvint, hehe. Mye bedre å bare ta med salat og brød... Eller kanskje jeg skal ta med maiskolbe, det hørtes jo faktisk ganske godt ut. Fyrstikker tar jeg også med, men tror ikke vi har engangsgrill.

Christine, pappa sa forresten at det kan godt hende han kan kjøre oss hjem også. Han kjører jo forbi der når han skal hjem igjen, så om det passer med tiden så sitter vi på med ham.

Ellers så har jeg med meg bur tror jeg. Og badetøy, godbiter, bånd osv. Dummiene får ligge hjemme i dag. Om vi skal trene så er det bakpartskontroll og utgangsstilling vi trenger å trene på.

Sier du som ikke spiser kjøtt ja, er vel ikke tungvint.. hehe :)

Men de hadde ikke engangsgrill der, så er det mulig om jeg får låne til noen? Kan gjerne få penger av meg altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spørre fra SD om Julebrus ikke kommer?

Nei, skyssen vår svikta, så vi kommer oss ikke ivei. Har spurt de fleste vi kjenner om skyss, men ingen som kan.

Vi kan komme halv 6 om de gidder å vente så lenge :)

(Svarer for meg og julebrus. Vi skulle dra sammen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...