Gå til innhold
Hundesonen.no

Moffeloff

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Her sier vi lapper.. :D Noen ganger sier vi sveler. Jeg skjønner liksom begge deler. Men moffeloffe har jeg aldri hørt om.

Skrevet

Er det ikke forskjell på lapper og sveler? Mamma lager begge deler og jeg mener de er forskjellige, sveler er litt mer luft i liksom. Moffeloff derimot var et nytt navn :D

Skrevet

Er det ikke forskjell på lapper og sveler? Mamma lager begge deler og jeg mener de er forskjellige, sveler er litt mer luft i liksom. Moffeloff derimot var et nytt navn :D

den forskjellen har jeg hørt også :D

At svelene er mer luftige.

ser at du har fått oppskrifter, ellers sku jeg sett i en kokebok.

Skrevet

Er ikke lappene i mindre størrelser og? Det er den største forskjellene her, pluss at sveler er litt tykkere og luftigere. Men begge deler er jo nydelig godt, spesielt med brunost på :) . Sukk, nå fikk jeg og lyst på jooo..

Skrevet

Er ikke lappene i mindre størrelser og? Det er den største forskjellene her, pluss at sveler er litt tykkere og luftigere. Men begge deler er jo nydelig godt, spesielt med brunost på :P . Sukk, nå fikk jeg og lyst på jooo..

Måtte du skrive det da, no fikk jeg veldig lyst på. :)

Skrevet

Du inviterer vel oss på moffeloffer?

hehe.. ja selfølgelig :) Har aldri lagd det før jeg.. bare fått det av bestemor.. Så disse kommer til å bli gode :P Vi får krysse fingra for gode moffeloffer :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...