Isabel Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Skrevet 4. Mai 2008 Sä til den Engelske Fullblodsen Impuls! Sä til den litt tjukke Tyske Sportsponnien vär Boogie Woogie! Her vär 40 är gamle Shetlandsponni Sir Oscar! Og her et bilde vär King og Falco hilser!
lenak Skrevet 6. August 2008 Rapporter Skrevet 6. August 2008 Jeg er å en av de heldige Lykkelig eier av en islandshest med navnet Sörli f. Halldorsstöeum Fikk han til konfirmasjonen i april som var. Vi holder til på Tredal hos Edmund Skoie
Hilde- Skrevet 22. November 2008 Rapporter Skrevet 22. November 2008 Jeg har en Dansk Varmblods Ridehest vallak på 14 år, blitt brukt som spranghest men er pensjonert pga av skade.
MariaN Skrevet 23. November 2008 Rapporter Skrevet 23. November 2008 Isabel: Er shettisen virkelig 40 år?? Mange fine hester her i tråden!
Ross Skrevet 23. November 2008 Rapporter Skrevet 23. November 2008 Jeg har en islending med navn Hlynur, men jeg kaller han bare Urte (husker ikke helt hvorfor det ble det men) Han er verdens mest rampete hest, selv på sine 24 år. Har hatt han i 13 år nå og derfor er han også den viktigste delen av livet mitt;)
armagnac Skrevet 26. Desember 2008 Rapporter Skrevet 26. Desember 2008 Har en nydelig litten varmblodshingst som heter Flashpoint Idol, kalt Kongla til daglig utrolig snill, barna steller og driver på blir 7 år nå over nyttår og er min første hest. Den svarte er Glazier's Bandida hest jeg har hatt lenge på halvfor, som nå eier har hjemme igjen savner ho MASSE forstatt
Anita F Skrevet 26. Desember 2008 Rapporter Skrevet 26. Desember 2008 Min hest heter Montana, og er blanding mellom sportsponny og Paint: Trollhesten Dette er fra en av våre rideturer i sommer. Hun ble 3 år 1.mai i år, så hun har ikke blitt brukt så mye enda.
armagnac Skrevet 26. Desember 2008 Rapporter Skrevet 26. Desember 2008 skikkelig nydelig hest du har<3 flott utstråling:O
ToneS Skrevet 26. Desember 2008 Rapporter Skrevet 26. Desember 2008 Jeg har en islending med navn Hlynur, men jeg kaller han bare Urte (husker ikke helt hvorfor det ble det men) Han er verdens mest rampete hest, selv på sine 24 år. Har hatt han i 13 år nå og derfor er han også den viktigste delen av livet mitt;) Herlige farger det er på han! Liker de fargene på islendingen kjempe godt! Kjempe søt.. Min hest heter Montana, og er blanding mellom sportsponny og Paint: Nydelig bilde! Lykke til videre med henne..!
Zoey Skrevet 26. Desember 2008 Rapporter Skrevet 26. Desember 2008 Billy: Norsk Varmblods ridehest, her er han 8 år.. Herlige lille billa:) Nenzo: KWPN vallak her er han vel 9 år tror jeg.. Billa som lurer på hvorfor jeg sitter på bakken. 4åring som jeg har ridd litt (alvorlig kul hest:P) En 5 åring jeg har hatt til ridning noen mnd nå..
Jorid Skrevet 28. Desember 2008 Rapporter Skrevet 28. Desember 2008 Mange flotte hester her "inne", legger ved bilder av mine havregamper: Mission Harlee, Gandhi og Bayar Heilo Våken Frost Kuling
armagnac Skrevet 29. Desember 2008 Rapporter Skrevet 29. Desember 2008 er Mission traver eller?? Bayar var bare skikkelig nydelig da elsker røde hester da, araber eller?
Jorid Skrevet 29. Desember 2008 Rapporter Skrevet 29. Desember 2008 Mission er traver ja e.Arnaqueur, Bayar, Harlee og Gandhi er alle helegyptiske arabere, og Frost, Heilo, Våken og Kuling er Lyngshester:)
armagnac Skrevet 30. Desember 2008 Rapporter Skrevet 30. Desember 2008 næ så morro dreiv i 4 år med en vallak etter Arnaqueur Glazier's Armagnac, savner han masse så snill hest tror jeg aldri jeg har vært borti eller kommer til å møte igjen! heldigvis bor han ikke så langt unna så hender det blir noen turer:) har ho starta no eller?
Mirapusen Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Skrevet 4. Januar 2009 Æ'kke mi da, men sku tro det når jeg snakker om a Kiro Stjerna, 8 år gammal kaldblodstraver. Travtrent men aldri starta, om jeg ikke tar helt feil. Stresser en del om hu får muligheten, jobber med det. Har starta et skikkelig prosjekt med å roe henne på løse tøyler med bare grime og sånn, jobber med å bruke sitsen og bremse henne uten tøyler. Utrolig sosial og kul hest
Coco Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Skrevet 4. Januar 2009 Har ikke hest nå (mamma har men de tror jeg ikke jeg har bilder av) Men hadde en Shagya araber gutt frem til i sommer. Vi måtte avlive han, 26 år gammel, på grunn av at kroppen hans ikke lenger klarte å ta til seg næring. Syns han kunne slippe da... Han var like blid og snill (og rampete) til siste stund. Savner han skikkelig.... Khazan av Siglavy Bagdady (tror det er sann det skrives har ikke stamtavla hans her nå..)
Blondiemamma Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Skrevet 4. Januar 2009 næ så morro dreiv i 4 år med en vallak etter Arnaqueur Glazier's Armagnac, savner han masse så snill hest tror jeg aldri jeg har vært borti eller kommer til å møte igjen! heldigvis bor han ikke så langt unna så hender det blir noen turer:) har ho starta no eller? Mange Glazier's hester du har vært borti da.. Hvor i Skjetve har du hest? Ei barndomsvenninne av meg har en vallakk som heter Glazier's Gigoloo (giggen).. Og han sto en stund ovenfor Lund og kvislerkroken (Heistadenga eller heistadtoppen eller noe sånt tro...?) og der var det mange Glazier's hester.. Selv hadde jeg en varmblods som het Iran Dollar's (e. Fiction) da jeg bodde i skjetve. Da bodde vi på gamle meieriet på Stuput og hadde han på den lille stallen som ligger rett over veien der
armagnac Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 hehe så du kjenner Bente ho har en som heter Glazier's Victory også nå, som er etter Glazier's Limit har vært borti en del serru siden jeg har jobba MASSE i den stallen på heistadenga trivdes veldig bra der, men blir ikke så mange turer dit nå, siden jeg er lærling oppe i Toten-land men Randi som eier alle hesta har nå på stallen: Glazier's Kethan Glazier's Limit Glazier's Diablo Glazier's Diva Glazier's Armagnac Glazier's Bandida Glazier's Rajah Glazier's Glipp (som var en skikkelig glipp hehe) Glazier's Carmen Glazier's Go Go Glazier's Glory Glazier's ..... (åring som skal ha navn på H) So dear kosmos har også hatt en som heter Glazier's Alladin mens jeg jobba der, men han bor nå i harstad
Blondiemamma Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Kethan har jeg vært med å hilst på Ja vet hun har en hest til. og den har fått føll tror jeg. Har ikke kontakt med henne nå lenger. Bare hilst på henne på facebook. men vi hadde hest på samme stall før, så da hang vi jo litt sammen.. For omtrent ørti år siden eller noe sånn.. hehe
armagnac Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 hehe skjønner Kethan er skikkelig søt da selv om han begynner å dra på åra... har en del bilder av han. var skikkelig god til å hoppe! hoppa bane på 80cm uten problem, i trav vel å merke skal se om jeg finner noen bilder etterhvert på dataen
SiriEveline Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Her er Surpise vi snart får; Moren til Surprise er ikke Fancy??
Jorid Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Har startet litt med Mission i våre "yngre"dager,,(hahaha...)nå er hun insiminert med Rite on line:)
Ia Skrevet 22. Januar 2009 Rapporter Skrevet 22. Januar 2009 Sä til den litt tjukke Tyske Sportsponnien vär Boogie Woogie! Ååw, så skjønn! Elsker fargen
Lmari Skrevet 23. Februar 2009 Rapporter Skrevet 23. Februar 2009 Dette er pånnisen min Vilja, hun er ei Nordlandshoppe på snart 4 år. Vilja er utrolig skjønn og har en personlighet som alle faller for. Hun har alltid vært stallens koseklump Vilja kalles også for Lompe, noe folk syntes er litt artig. Det begynte med at hun alltid feis når halen skulle striggles, så da begynet jeg å kalle henne prompe, så ble det til prompelompe, og nå stortsett bare lompe. Kjært barn mange navn Mange som har lurt på hvorfor jeg i all verden skaffet meg en møkkahest av en nordlending, eller skraphest som hun også har blitt kalt. Jeg mener at Nordlandshesten er en utrolig herlig pånnis og den har et ufortjent dårlig rykte. Her var hun ung og vakker med lang man *sukk* Håper hun ikke klør den av seg i sommer
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar