Ingvild Skrevet 18. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2006 Arg, jeg kan ikke i morgen allikevel (er altfor opptatt for tiden, dessverre), men dere må bare ha ringtrening fordet. Håper jeg kan få blitt med seinere en gang.
Kjerstii Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 I en annen tråd ble det nevnt at jeg kunne og ta ting i egne hender så: I morgen på statoil bygget klokken 13.? eller 14.00? (Trenger litt hjelp til og kjenne og føle på bikkja mi også!) Men skal vi ta det kl. 13.30 da eller?? Ser nok ut til at det bare blir oss Christine. For tror ikke Stine skal heller.
Guest Christine Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 Men skal vi ta det kl. 13.30 da eller?? Ser nok ut til at det bare blir oss Christine. For tror ikke Stine skal heller. Okei Klokken 13.00 Edit: Beklager dobbelposting, men skal vi ha et nytt treff i morgen? 14.00'? *dobbelpost. Mod Vala
Ingvild Skrevet 19. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2006 Først så skal jeg sove ut i morra, men antageligvis så kommer jeg om det blir klokka to på statoil.
Guest Christine Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 Flott Klokken 14.00 på Statoil
SD Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 Jeg kan ikke i dag heller dessverre. Reiser til Stjørdal
Ingvild Skrevet 20. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2006 Hihi, Stine skal få seg kosedyr til Kira. Men da møtes vi klokka to på Statoil, Christine, Kjersti og jeg da.
SD Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 Hihi, Stine skal få seg kosedyr til Kira. Men da møtes vi klokka to på Statoil, Christine, Kjersti og jeg da. Hehe, jepp det skal jeg Skal bli spennende det, med Kira og kaninene
Guest Christine Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 Hihi, Stine skal få seg kosedyr til Kira. Men da møtes vi klokka to på Statoil, Christine, Kjersti og jeg da. Jepp Stine: Kosedyr til meg også? Vil ha en kanin og holde på med kaninhopping. Kan jeg oppstalle den hos deg?
SD Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 Hehe, for min del hadde det vært greit. Men hadde du visst det var hvor vanskelig det var å få mamma til å si ja til kaniner, så tror jeg blir et problem å få en kanin til inne i huset. Brukte et par år, og hun er ikke noe særlig begeistret nå heller.. Hehe Men kos dere å ringtrening i dag. Får håpe det blir flere så jeg og Kira kan bli med og
MarieR Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 mere trening denne uken? Marie og Ask trenger trening, men marie kommer ikke hjem før litt over 4, så det må bli på kveldstid, og innen buss-hold anyone?
Ingvild Skrevet 21. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2006 Jeg blir gjerne med på trening en kveld, om Tinka orker liksom. Regner med hun er ved full energi igjen på onsdag, like glupsk som vanlig (man kan ikke lære av sine feil, liksom). Du bor hjemme altså? Er det ikke slitsomt å dra til og fra Skjetlein hver dag, da? Hehe, også kjenner jeg en som du kanskje kom i klasse med. Eller som i alle fall begynte på Skjetlein. Og forresten, igjen - er det upraktisk å ta tog fra deg? For om det ikke er det, så er det jo fint på Statoilbygget.
Guest Christine Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 Jeg blir også med på ringtrening en dag Jeg kommer til og trene på noe annet enn det jeg da Litt forsyrrelser er greit
Ingvild Skrevet 21. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2006 Vi trenger trening på tannvisning og på å løpe rett bak andre hunder i ringen. Det meste andre har vi kontroll på.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar