Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Jeg får ikke skiftet bilde mitt, vil tilbake til det jeg hadde før men klarer ikke skifte bilde. Det står at bilde må være minst 20kb og 80x80 pixler, er ikke det veldig lite?? da jeg skulle lage det 80x80 på photoshop så var det jo nesten ikke noe bilde igjen, synes det så mye mindre ut enn selve avatar bilde jeg, og jeg er 100% sikker på at jeg ikke har forminsket bilde så mye forrige gang jeg brukte det... skjønner ingenting :) Er det mulig å gjøre det på en annen måte siden jeg har brukt bilde før og ikke forminsket det til frimerke str da..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Prøvde å bytte avatar, og da forsvant den jeg hadde, men ingen ny kom. Her er beskjeden jeg fikk:

"Beklager å måtte skuffe deg, men funksjonen du brukte ga ingen brukbare resultater.

Feilen som ble returnert var:

The upload failed. Please contact a member of staff to help rectify the problem."

Prøvde med forskjellige bilder (prøvde også max 79pixler) for å se om feilen var her , men så ikke sånn ut.

Alle bildene var max 80 pixler og 17kB.

Edit: Jeg ser forøvrig ikke avataren til blant annet PIP og IW, som jeg har lagt merke til, er flere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Prøvde å bytte avatar, og da forsvant den jeg hadde, men ingen ny kom. Her er beskjeden jeg fikk:

"Beklager å måtte skuffe deg, men funksjonen du brukte ga ingen brukbare resultater.

Feilen som ble returnert var:

The upload failed. Please contact a member of staff to help rectify the problem."

Prøvde med forskjellige bilder (prøvde også max 79pixler) for å se om feilen var her , men så ikke sånn ut.

Alle bildene var max 80 pixler og 17kB.

Edit: Jeg ser forøvrig ikke avataren til blant annet PIP og IW, som jeg har lagt merke til, er flere også.

Har noe med serverbytte og gjøre. Får heller ikke opp min, enda jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PIP ordnet en avatar til meg for noen dager siden. Har prøvd å laste den opp mange ganger nå, men får ikke noe respons.

Er det noe feil med noe ang avatarer eller? Er jo mange som ikke får det til... Jeg gir opp snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du skal kunne endre den... har lagt merke til at den kanskje ikke vises umiddelbart, så da er det bare å trykke F5. Skulle det være problemer, så sier du ifra. ;)

Jaggu. ;) Ikke F5 riktignok - ctrl+r - for jeg bruker Opera. Men det kunne jo ikke du vite. Det funker iallefall! Takk for hjelpen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...