Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg får ikke skiftet bilde mitt, vil tilbake til det jeg hadde før men klarer ikke skifte bilde. Det står at bilde må være minst 20kb og 80x80 pixler, er ikke det veldig lite?? da jeg skulle lage det 80x80 på photoshop så var det jo nesten ikke noe bilde igjen, synes det så mye mindre ut enn selve avatar bilde jeg, og jeg er 100% sikker på at jeg ikke har forminsket bilde så mye forrige gang jeg brukte det... skjønner ingenting :) Er det mulig å gjøre det på en annen måte siden jeg har brukt bilde før og ikke forminsket det til frimerke str da..? :)

Skrevet

Takk takk men jeg klarte det, jubajuba :) slettet bilde jeg hadde fra før og tok det i frimerke str deretter trykket jeg F5 som jeg leste noen hadde gjort og da funket det B)

Skrevet

Får heller ikke til å skifte avatar bilde.Har gjort det før uten problemer..

Slettet det gamle bildet å lastet så opp et nytt et..Men er bare det gamle bilde som kommer tilbake igjen...

Skrevet

Du kan prøve å laste opp nå... Hvis ikke kan du sende bildet til meg, og så skal jeg lage en fin avatar :wub:

Der fikk jeg til:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Prøvde å bytte avatar, og da forsvant den jeg hadde, men ingen ny kom. Her er beskjeden jeg fikk:

"Beklager å måtte skuffe deg, men funksjonen du brukte ga ingen brukbare resultater.

Feilen som ble returnert var:

The upload failed. Please contact a member of staff to help rectify the problem."

Prøvde med forskjellige bilder (prøvde også max 79pixler) for å se om feilen var her , men så ikke sånn ut.

Alle bildene var max 80 pixler og 17kB.

Edit: Jeg ser forøvrig ikke avataren til blant annet PIP og IW, som jeg har lagt merke til, er flere også.

Guest Christine
Skrevet

Prøvde å bytte avatar, og da forsvant den jeg hadde, men ingen ny kom. Her er beskjeden jeg fikk:

"Beklager å måtte skuffe deg, men funksjonen du brukte ga ingen brukbare resultater.

Feilen som ble returnert var:

The upload failed. Please contact a member of staff to help rectify the problem."

Prøvde med forskjellige bilder (prøvde også max 79pixler) for å se om feilen var her , men så ikke sånn ut.

Alle bildene var max 80 pixler og 17kB.

Edit: Jeg ser forøvrig ikke avataren til blant annet PIP og IW, som jeg har lagt merke til, er flere også.

Har noe med serverbytte og gjøre. Får heller ikke opp min, enda jeg har prøvd.

Skrevet

Har noe med serverbytte og gjøre. Får heller ikke opp min, enda jeg har prøvd.

Det kan godt hende, men det virker fortsatt ikke. Fikse, noen?

Skrevet

PIP ordnet en avatar til meg for noen dager siden. Har prøvd å laste den opp mange ganger nå, men får ikke noe respons.

Er det noe feil med noe ang avatarer eller? Er jo mange som ikke får det til... Jeg gir opp snart

Skrevet

Hei!

Du skal kunne endre den... har lagt merke til at den kanskje ikke vises umiddelbart, så da er det bare å trykke F5. Skulle det være problemer, så sier du ifra. ;)

Jaggu. ;) Ikke F5 riktignok - ctrl+r - for jeg bruker Opera. Men det kunne jo ikke du vite. Det funker iallefall! Takk for hjelpen. ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...