Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal jeg spise i dag?


Mirai

Recommended Posts

Ja, jeg er alene hjemme og nå holder jeg på å sulte ihjel. Måtte spise brødskiver i hele går fordi jeg hadde glemt å kjøpe mat, og så var det plutselig søndag. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan spise? Må bare sykle 1km i regnet for å komme på butikken (Mona nekter å gå ut i dette været). Helst ikke noe veldig dyrt :) Og jeg trenger både frokost/lunsj nå, og noe etterpå og i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke lyst på det i dag :) Vil ha MAT. Hjelp, noen.

Coming to the rescue.. B)

Nå vet vi jo at prim det holder vi oss unna.

Men Fjorland! De er smarte.. De har nemmelig laget noe som heter: biff stroganoff.(Catchy navn sant?).

Og det er faktisk så godt at bare en liten bit er nok til og gi deg orgasme i munnen i flere dager etterpå.(jeg vet,har prøvd B) ).

Så har man jo alltids pizza, pølser og andre enkle retter. Men jeg anbefaler nå Fjorlands biff stroganoff. Et must når man er alene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjordland har jo sånn ris og søtsur saus greier også som skal være veeldig godt! ellers skal jeg ha tacopizza idag.. hjemmelaget selvfølgelig.. noe annet jeg har fått sansen for er eldelgris biffstrimler med sopp og løk og salat til! håper du kan få til noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Fjordland, spaghetti og pølser :) Og egg. Så da kan jeg lage arme riddere også :D

Også var jeg veldig sunn og kjøpte iste i stedet for brus *innbille meg at det er sååå mye sunnere* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint nå kanskje, men om du har litt blåbærsyltetøy i frysen er det innmari godt på pannekaker. :)

Cocus cous er også uhyre enkelt å lage (man koker opp, tar kjelen av plata og lar det stå i 5 min.) , man får kjøpt det på de aller fleste innvandrer og litt større butikker. Også kan du steke noen grønnsaker og kjøtt og ha til. Veldig godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en evt annen gang så er det masse billig,raskt og godt å lage selv om man er bare en person

omelett med salat og rundstykke

pitapizza (Kjøp frosne pitabrød, og bruk dem som de er til pizzabunn. Smør på tomatsaus og ønskede ingredienser)

karbonade med speilegg

kotelett med potetsatat,grønnsalat m/favoritt dressingen din

pastasalat m/ rundstykke

osv osv osv .... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...